مسابقه کتابخوانی «عبد صالح خدا» در کانون‌های مساجد استان زنجان اجرا می شود

اسلامی با تشریح برنامه‌های سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای ۱۵ خرداد، از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع زندگی نامه امام خمینی (ره) که برگرفته از کتاب «عبد صالح خدا» می باشد خبر داد.

محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تسلیت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد شهدای ۱۵ خرداد اظهار کرد: به همین مناسبت برنامه‌های متعددی در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت ۱۴ خرداد در مساجد استان زنجان از اجرای مسابقه کتابخوانی در بین اعضای کانون های مساجد خبر داد و گفت: این مسابقه از کتاب «عبد صالح خدا» برگرفته از مصاحبه اختصاصی مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سال ۶۱ جهت ثبت زندگی نامه امام خمینی با آیت الله خامنه ای می باشد که با دیگر خاطرات ایشان از امام خمینی تنظیم شده است.

به گفته اسلامی، مطالب و اظهارنظرهای نقل شده از رهبر انقلاب در این کتاب از دو کتاب «شرح اسم» و «مشهد از مقاومت تا پیروزی» و نیز سخنرانی ها و دیدارهای سالانه رهبر انقلاب و نیز خاطرات نقل شده از ایشان در کتاب «مدح خورشید» انتخاب شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان ادامه داد: این مسابقه  ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استکه از طریق سامانه آموزش الکترونیک ستاد در سامانه بچه های مسجد برگزار می شود و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت بچه های مسجد در بازه زمانی ۱۵ خرداد الی پایان تیرماه در این مسابقه شرکت نمایند.

وی همچنین به اجرای پویش ختم صلوات و اهدای ثواب آن به روح بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای راه خدمت در کانون های مساجد استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: اجرای طرح تلاوت نور در کانون های مساجد به همین مناسبت اجرا خواهد شد.

کد خبر 1766467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha