بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در کانون‌های مساجد فارس

حجت الاسلام امیدی از برگزاری آیین بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در کانون‌های مساجد استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، امروز یکشنبه (۱۳ خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) آئین های گرامیداشتی به همت کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های مقاومت بسیج با حضور اقشار مختلف مردم در مساجد برگزار می شود. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس با بیان اینکه در این مراسم یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد نیز گرامی داشته می شود، افزود: مساجد و معابر اطراف فضا سازی و سیاهپوش شده و مهیای برگزاری مراسم و میزبانی از عزاداران حضرت روح الله هستند. 

وی با اشاره به دیگر برنامه ها، خاطرنشان کرد: سخنرانی ائمه جماعات مساجد به منظور تبیین اندیشه های نورانی امام خمینی (ره) برای نسل نوجوان و جوان و اجرای مسابقه از وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام (ره) از دیگر برنامه های نیمه خرداد در مساجد است. 

حجت الاسلام امیدی یادآور شد: ثواب طرح «تلاوت نور» در شب ۱۴خرداد به روح پرفتوح حضرت امام (ره) و در شب ۱۵خرداد به روح شهدای معظم قیام ۱۵ خرداد اهدا خواهد شد. 

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد فارس برپایی جلسات ختم قرآن، ختم صلوات و محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه ها برشمرد و اظهار داشت: گروهی از عاشقان پیر جماران نیز در قالب کاروان های زیارتی عازم تهران می شوند که در مراسم بزرگداشت روز ۱۴ خرداد شرکت خواهند کرد. 

وی خاطرنشان کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیوه نامه های بهداشتی ویژه این سفر در اختیار کانون های فرهنگی هنری اعزام کننده قرار گرفته است.

کد خبر 1766482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha