شهید جمهور تراز ریاست جمهوری را به نحو شایسته ای ارتقاء داد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی تراز ریاست جمهوری را به نحو شایسته ای ارتقاء داد.

حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، حضرت امام خمینی(ره) را شخصیتی بی‌نظیر و اثرگذار در تاریخ معاصر دانست و اظهار کرد: بزرگ‌مردی که نهضتی عظیم را در تاریخ ایران و جهان رهبری کرد و به پیروزی رساند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضرت امام خمینی (ره) تمام‌قد در مقابل استبداد و ظلم ‏ظالمان ایستاد و با سلاح ایمان و توکل به خدا، رژیم فاسد و وابسته سلطنتی و شاهنشاهی را شکست داد و جان های تشنه‌ حقیقت و معنویت را به اسلام جذب و اسلام ناب را احیا کرد.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره) رمز پیروزی را ایمان و اعتماد بر خدای قادر متعال می دانست، افزود: اندیشه‌های الهی و ناب امام راحل تا همیشه‌ تاریخ، چراغ راه همه آزادی‌خواهان جهان ‏خواهد بود‎.

حجت الاسلام خاضع یادآور شد: همان طور که اسلام با رحلت پیامبر اکرم (ص) از حرکت باز نایستاد، انقلاب اسلامی هم با رحلت حضرت امام خمینی (ره) متوقف نشد و به برکت هدایت‌ها و رهنمودهای خلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری و خون مطهر شهدا، هر روز بر عزت و اقتدار ایران اسلامی افزوده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی در چهل و ششمین سال حیات پرافتخارش در حوزه‌های مختلف بالنده‌تر و پرفروغ‌تر از همیشه با قدرت هرچه تمام‌تر تداوم دارد و کشورهای مستکبر روز به روز ضعیف‌تر و ذلیل‌تر می‌شوند.

وی در ادامه، روحیه جهادی، انقلابی، پرکاری، خستگی‌ناپذیری، ولایت مداری، ساده‌زیستی و خدمت تا پای جان را از ویژگی‌های رئیس‌جمهور شهید دانست و یادآور شد: شهید جمهور حضرت آیت الله رییسی تراز ریاست جمهوری را به نحو شایسته ای ارتقاء داد.

حجت الاسلام خاضع گفت: باید در انتخابات ریاست جمهوری کسی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه ایشان باشد، تا خدمت به مردم استمرار داشته باشد و کارهای زیربنایی که آغاز کردند، به نتیجه برسد.

کد خبر 1766547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha