آخرین وضعیت حجاج ایرانی در تماس حجت‌الاسلام نواب و علی باقری

سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با حجت‌الاسلام نواب، نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی، ضمن بررسی موضوعات مرتبط با حج امسال، در جریان آخرین وضعیت حجاج کشورمان در سرزمین وحی قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت امور خارجه: «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگوی تلفنی با حجت‌الاسلام و المسلمین «سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی موضوعات مرتبط با حج سال جاری را مورد بررسی قرار داد و در جریان آخرین وضعیت حجاج کشورمان در سرزمین وحی قرار گرفت.

بر پایه این گزارش: باقری در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن آرزوی سلامتی، توفیق  و قبولی طاعات زائران ایرانی بیت‌الله الحرام، بر به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های وزارت امور خارجه برای برگزاری حج مطلوب و مقبول حجاج کشورمان در سرزمین وحی تاکید و از آمادگی کامل وزارت امور خارجه و نمایندگی‌های کشورمان در عربستان سعودی برای تسهیل هر چه بیشتر امور مرتبط با برگزاری حج سال‌جاری خبر داد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین نواب، در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن ابراز رضایت از فرآیند برگزاری حج و انجام مناسک تا حال حاضر، گزارشی از آخرین وضعیت و شرایط مربوط به حجاج کشورمان را به سرپرست وزارت امور خارجه ارائه کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه در ادامه این گفت‌وگوی تلفنی، ضمن قدردانی از تلاش دست اندرکاران بعثه حج جمهوری اسلامی ایران و همکاری نمایندگی‌های سیاسی کشورمان در ریاض و جده، ابراز امیدواری کرد که خدمات ارائه شده از سوی دولت عربستان سعودی زمینه برگزاری مناسب اعمال حج برای حجاج کشورمان را به شایستگی فراهم آورد.

کد خبر 1766568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha