محدودیت اداری برای جذب سرمایه‌گذاران ایجاد نشود

جعفری با اشاره به رتبه پنجم خراسان جنوبی در سرمایه‌گذاری مصوب خارجی گفت:در حوزه کار اداری هیچ‌گونه محدودیتی و ممنوعیتی نباید برای سرمایه‌گذاران باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی جعفری امروز یکشنبه (۱۳ خرداد) در نشست سرمایه‌گذاران خارجی استان با استاندار اظهار کرد: ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی شناخته شده که در آینده در قاب کتابی تکمیل خواهد شد.

وی افزود: آنچه که برای ما مهم و توصیه استاندار خراسان جنوبی است که سرمایه‌گذار داخلی و خارجی که به استان می‌آید فقط دغدغه سرمایه‌گذاری داشته باشند و در حوزه بروکراسی اداری دغدغه‌ای برای آنان ایجاد نکنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: در حوزه کار اداری هیچ‌گونه محدودیتی و ممنوعیتی نباید برای سرمایه‌گذاران باشد.

جعفری ادامه داد: سایت ۲ هزار هکتار با ظرفیت ۷۰۰ مگاوات برای سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های نو در استان شناسایی شده است.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۸ واحد سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی انجام شده اما جزو آمار سرمایه‌گذاری که استان را در رتبه پنجم کشور قرار داده، لحاظ نشده است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: حدود هشت مورد از این پروژه‌های سرمایه‌گذاری خارجی در منطقه ویژه اقتصادی تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

جعفری افزود: اتاق بازرگانی استان هم برای ارائه مشاوره مالیاتی، تعهدات ارزی، کارت بازرگانی و ... به سرمایه‌گذاران خارجی اعلام آمادگی کرده است.

کد خبر 1766577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha