کانون فرهنگی مسجد در سازمان ملی استاندارد ایران راه اندازی می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت همکاری ستاد کانون های مساجد با سازمان استاندارد ملی ایران به منظور تولید استاندارد حلال گفت: کانون فرهنگی مسجد در سازمان ملی استاندارد ایران راه اندازی می شود.

حجت الاسلام کاظم شکری در جریان همایش استاندارد حلال که با حضور ریاست ستاد کانون های مساجد یکشنبه ۱۳ خرداد برپا شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: ظرفیت سازمان استاندارد ملی ایران در کرج یکی از بهترین موقعیت ها به منظور توجه بخشی و جریان سازی در رشد تولید و شکوفایی اقتصادی است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: از آنجا که یکی از رویکردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد رشد تولید و تحقق مشارکت مردمی است، کانون فرهنگی هنری در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) واقع در سازمان ملی استاندارد ایران راه اندازی می شود. 

وی با اشاره به امضاء تفاهم نامه همکاری با سازمان ملی استاندارد ایران تصریح کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت مسجد به عنوان خاستگاه اندیشه در تولید و استاندارد حلال پیشگام هستند.

به گفته وی، امضاء ریاست ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور بر طرح گواهی کردن جمهوری اسلامی ایران برای محصولات حلال در جریان همایش استاندارد حلال انجام شد که این مهم رویکرد دیگری را در روند برنامه های کانون های مساجد احیاء می کند. 

کانون فرهنگی مسجد در سازمان ملی استاندارد ایران راه اندازی می شود

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های محوری در کانون های مساجد برپایی نمایشگاه توانمندی از تولید محصولات خانگی و تولیدی است که انتظار می رود با همراهی سازمان استاندارد ملی ایران در این رابطه اقداماتی خوبی برداشته شود. 

کد خبر 1766602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha