اعزام ۱۵۵۷ زائر به حج تمتع از سیستان و بلوچستان

مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان گفت:۱۵۵۷ هزار زائر در قالب ۱۳ کاروان از ۱۴ لغایت ۱۶ خرداد از فرودگاه زاهدان و ۲۴۶ زائر در تاریخ ۱۵ خرداد از فرودگاه کنارک به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیین بدرقه نخستین گروه زائران حج تمتع ۱۴۰۳ استان سیستان و بلوچستان امروز با حضور محمدحسین آجیلیان مشاور مدیرعامل در امور اجرایی و مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، مدیرکل فرودگاه های استان و مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه بین المللی زاهدان برگزار شد.

خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم به خبرنگاران بیان داشت: نخستین پرواز زائران سیستانی و بلوچستانی ساعت ۸:۳۰ چهاردهم خرداد ۱۴۰۳ فرودگاه زاهدان را به مقصد جده ترک کرد.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده زائران استان سیستان و بلوچستان از فرودگاه زاهدان و چابهار اعزام می شوند افزود: ۱۵۵۷ هزار زائر در قالب ۱۳ کاروان از ۱۴ لغایت ۱۶ خرداد از فرودگاه زاهدان و ۲۴۶ زائر در تاریخ ۱۵ خرداد از فرودگاه کنارک به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

 خسروی بنجار در پایان افزود: کلیه پرواز ها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و در مدت زمان سه روز صورت می پذیرد.

کد خبر 1766652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha