حرکت امام خمینی(ره) جریان‌ساز و موتور محرکه جامعه بود

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: حرکت امام خمینی(ره) جریان ساز و موتور محرکه جامعه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام احمد اسماعیلی، در مراسم بزرگداشت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵خرداد که در این مسجد برگزار شد، اظهار کرد: یک عالم که حرکتش در مسیر پیامبر(ص) است باید اسوه حسنه باشد و اگر کسی برای رضای خدا کار کند خداوند همه چیز را در اختیار او قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه وظیفه علمای دین این است که مردم را به سوی پروردگار عالم دعوت کنند و کسانی که عالم و دانا هستند از ۷۰ عابد زاهد برترند، افزود: حرکت امام جریان ساز و موتور متحرک یک جامعه بود.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به اینکه امام بزرگوار عالمی بابصیرت بود، بیان کرد: زهد، تقوا، شجاعت و تدبر از شاخصه های مهم این شخصیت بزرگ جهان اسلام است.

وی با بیان این مطلب که باید راه امام را ادامه دهیم افزود: امام از سال ۴۲ حرکت هایی را در راستای مبارزه با طاغوت انجام می دهد که به او می گویند حق اظهارنظر و صحبت کردن با اسراییل، آمریکا و... ندارید.

امام جماعت مسجد حسین بن علی(ع) محله خندق شهر لامرد با بیان این مطلب که دشمنان انقلاب و اسلام امام خمینی(ره) را یکی از برترین چهره های تاریخ بشریت در عصر امروز می دانند و از او به عنوان اعجاز قرن یاد می کنند، گفت: همه خصلت های نفیس در وجود امام بزرگوار بود و زندگی شخصی ایشان همانند پیامبر(ص) ساده زیست بود و امام به خوبی دشمنان را شناخت و دل مظلومان عالم را شاد کرد.

وی از ویژگی های امام خمینی(ره) را دشمن شناسی عنوان کرد و اظهار داشت: این انقلاب ثمره خون پاک شهیدان است و باید دشمنان را به خوبی شناخت.

این استاد حوزه تاکید کرد: امام خمینی(ره) وارث اولیای الهی بود وحمایت بی قید و شرط از مسلمانان جهان داشت و در مقابل نظام های کفر و شرک کوتاه نمی آمد و بر آن تاکید داشت.

خبرنگار/ محمود صابری زاده

کد خبر 1766730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha