امام خمینی مردم سالاری دینی و مردمی کردن انقلاب را با رأی مردم اجرا کرد

عباسی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی مسیری را آغاز کرده که امروز بعد از گذشت ۴۶ سال، مقتدرانه کماکان در جبهه مقاومت برای مبارزه با ظلم و ستم استکبار جهانی و صهیونیست ها به صورت بین المللی مبارزات خود را ادامه میدهد گفت: حضرت امام رضوان الله مردم سالاری دینی و مردمی کردن انقلاب را با همه پرسی در قانون اساسی و رای دادن به نظام  اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اسدالله عباسی_ استاندار گیلان شامگاه (سه شنبه، ۱۵ خرداد) در مراسم شهرستانی سالروز ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام‌خمینی(ره) و یادبود شهدای خدمت، سید ابراهیم رئیسی و همراهانش که در حسینیه اعظم آستان مقدس حضرت سلطان سیدجلال الدین اشرف علیه‌السلام برگزار می شود گفت: زائرین آستان مقدس سیدجلال الدین اشرف بدانند، امروز ما در مسیری که قرار گرفتیم مدیون و مرهوم خون شهدایی هستیم که راه اعتلای قرآن و نظام اسلامی رابه ما نشان دادند.

وی با بیان اینکه از همان ابتدا با تبعید امام و سپس پیروزی انقلاب و بعد جنگ و تحریم و... و. هنوز دشمن از ظلم و ستم دست برنداشته است و به شیوه‌های گوناگون در صدد ضربه این نظام است، گفت: تا دنیا ادامه دارد جبهه حق در برابر جبهه باطل به مبارزه خودش ادامه خواهد داد و یقین بدانید در نهایت این جبهه حق است که به پیروزی خواهد رسید.

عباسی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی مسیری را آغاز کرده که امروز بعد از گذشت ۴۶ سال، کشور ما مقتدرانه کماکان در جبهه مقاومت برای مبارزه با ظلم و ستم استکبار جهانی و صهیونیست ها به صورت بین المللی مبارزات خود را ادامه میدهد.

وی اضافه کرد: حضرت امام رضوان الله مردم سالاری دینی و مردمی کردن انقلاب را با همه پرسی در قانون اساسی و رای دادن به نظام  اجرا کردند.

عباسی با تاکید بر اینکه به پای جمهوری اسلامی ایستادگی و مقاومت کردن و شهید دادن کماکان ادامه دارد گفت: در سال های ۵۷_ ۵۸ _۵۹ تجزیه طلب‌ها، منافقین، کمونیست‌ها و... در تلاش برای خفه کردن انقلاب بودند زیرا دستشان در دست استکبار جهانی بود.

وی با اشاره به جنایات رژیم بعث عراق که با حملات شیمیایی، حملات هوایی و زمینی به مردم بی گناه کشور ما تجاوز کردند و اسرائیل را برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان در منطقه و تضعیف امت اسلامی قد علم کردند افزود: بیش از ۷۰ سال است که این رژیم آدمکش همه کارهایی که با منطق بشریت سازگاری ندارد را به کار برده تا خودش را به جهان بشناساند اما نتوانستند چون جبهه باطل است.

عباسی در ادامه، مسئله فلسطین را برای ما یک مسئله مهم اعتقادی دانست و خاطر نشان کرد: ما مسلمان و پیرو قرآنیم و همانطور که رئیس جمهور شهیدمان قرآن را در سازمان ملل بالای سر گرفت و به جهانیان نشان داد دشمن باید بداند که با آتش زدن قرآن، آیاتش فراموش نخواهد شد و از بین نخواهد رفت.

وی بیان کرد: قرآن در ذهن و اندیشه کودکان و نوجوانان مسلمان جا گرفته و نهادینه شده است و اینها در مسیر تداوم راه و آرمانیست که حضرت امام رضوان الله تعالی بنا گذاشتند.

عباسی افزود: دیدیم که این مرد الهی چگونه در ۱۴ خرداد سال ۱۳۶۸ در نهایت آرامش فرمودند «با دلی آرام و قلبی مطمئن با فضل خدا از خدمت خواهران و برادران مرخص و به سوی جایگاه ابدی سفر می کنم» و پس از آن، این انقلاب در اختیار مقام معظم رهبری قرار داده شد و تا امروز، بدون کوچکترین خللی در تداوم راه امام زمان(عج) تلاش کردند.

کد خبر 1766782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha