«چله خدمت» مجموعه مردمی «مهر فرشته ها»

«چله خدمت» به نیابت از رئیس جمهور شهید برگزار می‌شود.

«معصومه کریمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: مجموعه مردمی «مهر فرشته ها» با همکاری «فروشگاه دوست‌دار جمعیت» چله خدمت به نیابت از رئیس جمهور شهید را برگزار می‌کند.

نماینده مجمع ملی فعالان جمعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنده نگه داشتن یاد رئیس جمهور شهید و برجسته کردن ویژگی‌های منحصر به فرد ایشان و پرداختن به شخصیت شهید حجت‌الاسلام رئیسی برای انتخابات پیش رو که بسیار مهم و سرنوشت ساز است در این پویش دنبال می شود.

وی ادامه داد: ما در مجموعه «مهر فرشته ها» و فروشگاه دوست دار جمعیت قصد داریم به نیابت از شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی عزیز، طرح «چله خدمت» را در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مناطق محروم اجرا کنیم.

کریمی یادآور شد: با استعانت از خداوند و با هدف خدمت در راستای جهاد فرزند آوری در این ۴۰ روز اقداماتی از جمله طرح قربانی برای مادران باردار نیازمند، پخت غذای گرم نذری و توزیع بین مادران باردار نیازمند، اهدای سیسمونی به خانواده‌های کم بضاعت، تهیه بسته رزق طیبات برای مادران کم برخوردار، تهیه نان گرم برای خانواده‌های محروم را به طور جدی دنبال خواهد شد.

نماینده مجمع ملی فعالان جمعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تنها بخشی از خدمات مجموعه ما در این حوزه است و ان‌شاء الله با همکاری مردم همیشه در صحنه و خیرین گام‌های بیشتری در راه کمک به جهاد فرزندآوری برخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: «چله خدمت از دهم خرداد ماه لغایت بیستم تیر ادامه دارد و راه ارتباطی جهت مشارکت در طرح: @doostdar_jamiat۱۴۰۲ و شماره کارت جهت اهدای کمک‌های نقدی به مجموعه به نام معصومه کریمی ۵۸۹۲۱۰۱۲۳۳۸۰۳۴۲۴ فعال بوده و ضرورت دارد تا فرصت باقی‌ است نگذاریم پرچم خدمت به مردم بر زمین بماند.

کد خبر 1766786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha