آغاز فیلمبرداری «کد ۱۳۳» به یاد ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید مازندران

کهنسال گفت: فیلم سینمایی  «کد ۱۳۳» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر برزگر و نویسندگی خسرو نقیبی در راستای دومین کنگره ۱۴هزار و ۵۰۰شهید مازندران تولید می‌شود.

سعید کهن سال- مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تشریح فعالیت های بنیاد در حوزه ترویج فرهنگی ایثار و شهادت با بهره گیری از ظرفیت هنر و هنرمندان، اظهار کرد: انتقال ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس به آینده سازان کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی به فعالیت این بنیاددر حمایت از تولید فیلم و انیمیشن با موضوع دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در راستای دومین کنگره ملی ۱۴هزار و۵۰۰شهید استان مازندران، تولید فیلم سینمایی  «کد ۱۳۳» کلید خورد.

کهن سال گفت: این فیلم ۴۵ دقیقه ای با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و لشکر ۲۵ کربلا مازندران در سال جاری تولید و پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد:  فیلم سینمایی  «کد ۱۳۳» به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر برزگر و نویسندگی خسرو نقیبی در حال فیلمبرداری است.

کهن سال با اشاره به خلاصه ای از فیلم سینمایی «کد ۱۳۳»، تصریح کرد: احمد از نیروهای لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا استان مازندران در مرز ایران و عراق (ارومیه-پیرانشهر) نیروی نفوذی گروهک پژاک به نام هاوار را دستگیر کرده و منتظر رسیدن هیوا (نیروهای نفوذی سپاه پاسداران در پژاک) است که به آنها ملحق شود و به سمت مقر فرماندهی بروند.  در این میان متوجه می‌شوند که موقعیت هیوا لو رفته و ۶ نفر از افراد هاوار به دنبال او آمده‌اند که باعث می‌شود در مسیر درگیری بین این گروه اتفاق بیفتد که توسط فرماندهی لشکر ۲۵ کربلا مدیریت شده و آنها جان سالم به در می‌برند. در انتها قرار بر این می‌شود که بین این دو گروه آتش بس اعلام شود ولی تروریست‌ها زیر قولشان می‌زنند و ... .

کد خبر 1766836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha