برخورد جدی با ناهنجاری‌ها، رسالت ترک نشدنی پلیس است

سردار رضایی با بیان اینکه برخورد با ناهنجاری‌ها در سواحل و تفرجگاه‌ها رسالت ترک‌نشدنی پلیس است گفت: هدف اصلی پلیس از اجرای طرح‌های سالم‌سازی سواحل و تفرجگاه‌ها، حفظ امنیت و آسایش عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سردار قاسم رضایی، امروز (چهارشنبه ۱۶ مرداد) در حاشیه بازدید از قرارگاه مرکزی طرح سالم‌سازی دریا و تفرجگاه‌ها در گیلان اظهار کرد : گیلان و استان های شمالی با دارا بودن طبیعت بکر و وجود تفرج‌گاه‌های زیبا و دلنشین هر ساله شاهد حضور گردشگران بسیاری از اقصی نقاط کشور و جهان است. ‌


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه بسترهای مناسب امنیتی در استان های شمالی برای پذیرش مهمانان فصل تابستان فراهم شده است، گفت:
رعایت هنجارهای جامعه از اهم موارد تاکید برای مسافران و هموطنان است.


سردار رضایی اذعان کرد: رعایت قوانین و مقررات کشور از اهم درخواست های نیروی انتظامی از عموم مسافران و شهروندان است. ‌


وی با تاکید بر اینکه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و افراد قانون‌گریز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطر نشان ساخت: امنیت و رعایت هنجارهای جامعه خواسته و مطالبه عمومی است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: برخورد با ناهنجاری‌ها در سواحل و تفرجگاه‌ها رسالت ترک‌نشدنی پلیس است، هدف اصلی پلیس از اجرای طرح‌های سالم‌سازی سواحل و تفرجگاه‌ها، حفظ امنیت و آسایش عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

سردار رضایی با بیان اینکه گیلان استانی شهید پرور است، اظهار داشت : گیلان ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده است لذا حراست از خون شهدا وظایفی سنگین و بس دشوار برعهده همگان است و همه باید در این راستا کوشا باشیم. ‌


کد خبر 1766908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha