دیدار آیت الله فاضل لنکرانی با بیت آیت الله رودباری

آیت الله فاضل لنکرانی با بیان اینکه آیت الله رودباری خود را وقف دین و مردم کرده بود، گفت: بیت این عالم ربانی پایگاه، ملجأ و پناهگاه مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان،
آیت الله فاضل لنکرانی که به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی به استان گیلان سفر کرده، روز ۱۴ خرداد در مصلی رشت در جمع علما، طلاب و اقشار مختلف مردم به تبیین سیره امام راحل و ویژگی های نائب ایشان مقام معظم رهبری پرداخت.


این استاد درس خارج حوزه علمیه در ادامه برنامه های علمی و فرهنگی خود در استان گیلان، با حضور در بیت مرحوم آیت الله سیدمجتبی رودباری از علمای بزرگ این خطه، با حجت‌الاسلام والمسلمین سید صالح رودباری فرزند آن عالم فقید دیدار کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این دیدار، با اشاره به به شخصیت علمی و معنوی آیت الله رودباری، گفت: این عالم ربانی باعث عزت و سربلندی روحانیت بوده و مردم ما قدرشناس علمای عامل و با اخلاق هستند.

دیدار آیت الله فاضل لنکرانی با بیت آیت الله رودباری


رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) خدمات علمی و مردم داری آیت الله رودباری را مورد توجه قرار داد و افزود: ایشان فقط ستاره درخشان گیلان نبودند، بلکه با عملکرد خود افتخار ایران و شیعه هستند.

وی با بیان اینکه آیت الله رودباری خود را وقف دین و مردم کرده بود، اظهار داشت: بیت این عالم ربانی پایگاه، ملجأ و پناهگاه مردم است.

دیدار آیت الله فاضل لنکرانی با بیت آیت الله رودباری

کد خبر 1766911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha