محفل شعر «در سوگ آفتاب و رئیس ‌جمهور شهید» در شهرکرد برگزار شد

هنرمندان چهارمحال و بختیاری در قالب برنامه‌ای با عنوان «محفل شعر در سوگ آفتاب و رئیس ‌جمهور شهید» ۱۲۰ اثر ادبی تولید و ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، هنرمندان چهارمحال و بختیاری در قالب برنامه‌ای با عنوان «محفل شعر در سوگ آفتاب و رئیس ‌جمهور شهید» ۱۲۰ اثر ادبی تولید و ارائه کردند.

۶۹ شاعر و هنرمند استان چهارمحال و بختیاری عصرامروز (چهارشنبه ۱۶ خرداد) در قالب برنامه‌ای با عنوان «محفل شعر در سوگ آفتاب و رئیس ‌جمهور شهید» به تولید اثر در قالب متن ادبی، شعر و پادکست پرداختند.

این ویژه برنامه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، سازمان بسیج هنرمندان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد.

این آثار هنری قرار است در مناسبت‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و از آن تولید محتوا شود.

پیش از این نیز با فعال شدن قرارگاه تولید محتوا در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر استان به تولید آثار هنری پیرامون فقدان آیت‌الله رئیسی، رئیس ‌جمهور شهید پرداخته بودند.

بنا بر اعلام اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، تاکنون یک‌هزار و ۷۶۲ نفر از هنرمندان، نویسندگان، خبرنگاران و فعالان قرآنی استان با عضویت در صندوق اعتباری هنر، ساماندهی شده‌اند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی فقید در مدت ۳۳ ماه خدمت خود در جایگاه رییس جمهوری ۲ بار (۱۹ خرداد ۱۴۰۱ و ۲۵ آبان ۱۴۰۲ ) به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس‌جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رییس‌جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

کد خبر 1766912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha