کودکان ایجرودی با سیره زندگی امام راحل آشنا شدند

ویژه برنامه در کوچ خورشید با هدف آشنایی نسل کودک و نوجوان با سبک زندگی امام خمینی(ره) در ایجرود برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد این ویژه برنامه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در ابتدای این برنامه ضمن بیان ویژگی های فردی و شخصیتی و نیز اخلاق، ایمان، شجاعت و ساده زیستی امام (ره) از سوی مربی کانون، کودکان و نوجوانان در فضایی آرام و در یک رقابتی سالم با خلق آثار و نقاشی های خود و نیز گروه دیگر با ذکر دلنوشته ها عشق و علاقه شان به امام را به تصویر کشیده و بیان نمودند.


همچنین در ادامه برنامه با پخش کلیپی از زندگی امام خمینی (ره) با نگاهی متفاوت ابعاد زندگی ایشان از دوران کودکی تا شروع مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی و حکومت دارای آن پیر وارسته به نمایش گذاشته شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجرود در حاشیه برگزاری این برنامه فرهنگی و هنری ضمن بیان ابعاد علمی- معنوی و عرفانی امام راحل گفت: ایشان بعنوان یک حقیقت زنده، الگو و اسطوره ای ماندگار بوده چرا که امام یک الگوی برتر اخلاقی و ارزشی در تاریخ معاصر می باشد.


پیشکاری افزود: معرفی و شناخت امام به شناخت انقلاب اسلامی گره خورده و در حقیقت با معرفی و شناخت امام، آرمان ها و ارزش های ناب و والای انقلاب اسلامی نیز شناخته و آشکار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه شناخت امام خمینی (ره) نیاز امروز نسل جوان است تصریح نمود: اشاعه سیره و منش امام (ره) کشور خصوصاً جوانان را در برابر جنگ ترکیبی دشمنان بیمه نموده و به تعبیر مقام عظمای ولایت به قله های پیشرفت نزدیک تر خواهد نمود.


در پایان ضمن اهداء جوایز به برندگان مسابقه نقاشی و دلنوشته ها از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجام پذیرایی برای شادی روح امام خمینی (ره) فاتحه ای از سوی جمع حاضر قرائت گردید.

کد خبر 1766927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha