حمایت از برنامه‌های اردویی کانون‌های مساجد فارس در فصل تابستان

حجت‌الاسلام امیدی گفت: حمایت‌هایی نظیر اسکان در اردوها، بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی، استفاده از سینما، استخر و زمین‌های چمن برای فصل تابستان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام حسین امیدی در جمع ائمه جماعات و مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کازرون اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام به اوقات فراغت و اجرای برنامه های مرتبط با آن، کانون های فرهنگی هنری فعالیت های ویژه ای در حوزه های قرآنی، فرهنگی و هنری تدارک دیده اند و گروه های نمایش و سرود نیز در این راستا شکل گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس ادامه داد: رسالت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از تاسیس کانون های فرهنگی، اعطای مجوز فعالیت هاست و نحوه حمایت دولت بر اساس طرح هاست که در این راستا اخذ شناسه ملی لازم و ضروری است.

وی با اشاره به ارائه برخی خدمات اوقات فراغت در فصل تابستان به کانون های مساجد، گفت: حمایت هایی نظیر اسکان در اردوها، بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی، استفاده از سینما، استخر و زمین های چمن نیز با همکاری برخی ادارات و نهاد ها برای فصل تابستان پیش بینی شده است.

حجت الاسلام امیدی از تشکیل قرارگاه ملی مساجد با عضویت هفت دستگاه از نهاد های اجرایی خبر داد و افزود: امام جمعه شهرستان به منزله پدر معنوی و مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد، محل رجوع مسائل و اختلاف های بین اصحاب مساجد است.

کد خبر 1766945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha