اجتماع و تشرف گروهی عزاداران به حرم مطهر رضوی

 دبیر ستاد مردمی بزرگداشت شهادت امام جواد(ع) در مشهد از برگزاری اجتماع عزاداران در میدان شهدای مشهد و عرض ارادت و تسلیت به محضر امام رضا(ع) در روز شهادت امام جواد(ع) خبر داد.

مهدی رجب پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد، اظهار کرد: همزمان با شهادت امام جواد(ع)، مراسم اجماع و عزاداری در روز جمعه (۱۸ خرداد ماه) ساعت ۹ صبح در عرصه میدان شهدا با حضور زائرین و مجاورین امام هشتم(ع) و جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) برپا می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی جوادالائمه(ع) افزود: پس از این مراسم، عزاداران به صورت دسته جمعی برای عرض تسلیت به محضر ولی نعمت مان امام هشتم(ع) و همچنین به یادبود و نیابت از شهدای خدمت به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد و ادامه مراسم عزاداری و تسلیت به محضر امام رضا(ع) در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

رجب‌پور تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی و ماشین نویسی با هشتگ یا جوادابن‌الرضا(ع) در اطراف میدان شهدا، پویش آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد، سیاه پوش کردن خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی، توزیع بسته‌های فرهنگی و سربندهای «یا جوادابن‌الرضا(ع)» و پخش صلوات خاصه امام جوادالائمه(ع) در ایستگاه‌های صلواتی و ماشین نویسی، از جمله برنامه‌های شب و روز شهادت امام جواد(ع) خواهد بود.

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت شهادت امام جواد(ع) در مشهد خاطرنشان کرد: همچنین شب شهادت امام جواد (ع) نیز همزمان با نماز مغرب و عشا، مراسم عزاداری در ۷۰ مسجد شهر مشهد برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

کد خبر 1766953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha