محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهر آیسک برگزار شد

همزمان با شب شهادت حضرت امام محمد تقی(ع)، محفل انس با قرآن کریم به میزبانی کانون فرهنگی هنری خدام الحسین(ع) مسجد جامع شهر آیسک شهرستان سرایان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محفل انس با قرآن کریم همزمان با شب شهادت حضرت امام محمد تقی(ع) شامگاه پنجشنبه (۱۷ خرداد) با حضور قاری بین‌المللی حاج هادی اسفیدانی و به میزبانی کانون فرهنگی هنری خدام الحسین(ع) مسجد جامع شهر آیسک برگزار شد.

در سیزدهمین محفل انس با قرآن در راستای طرح ملی شهید آوینی به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی، حاج هادی اسفیدانی از قاریان بین‌المللی به تلاوت آیاتی از کلام وحی پرداخت و همچنین مراسم با سخنرانی و مداحی در سوگ امام جواد(ع) همراه بود.

محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع شهر آیسک برگزار شد

به دنبال تاکیدات رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) در خصوص برگزاری جلسات تلاوت مجلسی قرآن در مساجد و همچنین ضرورت برقراری ارتباط بین مساجد هم جوار، طرح ملی مسجد پایگاه قرآن از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

طرح قرآنی ۳۱۳ نیز از طرح‌های شهید آوینی اداره کل فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی بوده که در این طرح قرار است ۵۰ محفل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری در استان برگزار شود.

کد خبر 1767019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha