حفظ دین مبین اسلام رسالت برادران دینی است

ماموستا حسینی گفت: حفظ دین مبین اسلام رسالت برادران دینی است و به فرموده پیامبر مکرم اسلام برادران دینی اهل ایمان، توحید و مرید هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) به ویژگی برادران دینی پرداخته و فرموده است ایمان، توحید، مرید، حفظ دین مبین اسلام از ویژگی های برادران دینی است که باید همه ما به عنوان مسلمان آنها را رعایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برادران دینی نماز را به پا می دارند و چشم و دل پاک بوده و راه حق را دنبال می کنند.

وی بیان کرد: کسب روزی حلال و ذخیره سرمایه های دینی و معنوی از دیگر صفات برادرات دینی است و خداوند متعال نیز قطعا مراقب و حافظ این افراد و مریدان خود خواهد بود و نمی گذارد خدشه ای به آنان وارد شود.

امام جمعه موقت سنندج یادآور شد: برادران دینی علیرغم همه سختی‌ها و دشواری‌های زمانه خود غیبت، دین و ایمان خود را حفظ می‌کنند و بر پیمان الهی خود ثابت‏ قدم خواهد بود.

ماموستا حسینی همچنین به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پرداخت و گفت: وظیغه همه ماست که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنیم و در تعیین سرنوشت جامعه خود سهیم شویم.

کد خبر 1767038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha