کانون های مساجد باید به سمت ایجاد یک حرکت عمومی در فضای اجتماعی حرکت کنند

حجت الاسلام عبدالرسول الله وردی گفت: امروز ادامه راه کانون های مساجد پیوستن به این دستور حضرت آقا است که به سمت ایجاد یک حرکت عمومی در فضای اجتماعی برویم.

حجت الاسلام عبدالرسول الله وردی در حاشیه دوره آموزشی جوان پیشران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: چند سالی است که رهبر انقلاب، کشور را وارد یک فضای تحولی با عنوان حرکت عمومی، نقش دادن به حرکت های مردمی، وارد کردن مردم در حل مسائل کشور نه تنها در اجرا بلکه در طراحی یک اقدام خلاقانه برای حل مسائل، کرده اند.
مشاور استاندار کرمان در امور روحانیت و حوزه فرهنگی افزود: هدفی که دوره آموزشی جوان پیشران دنبال می کند، آشنا کردن کسانی است که در فعالیت فرهنگی نقش جدی دارند و موثر هستند تا با این بیان حضرت آقا آشناتر شوند ان شاء الله این نکته راهبردی رهبر معظم انقلاب را آرام آرام در سطح جامعه اجرا کنند.
وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله فضاهایی هستند که سالها یک جریان تشکیلاتی در داخل مساجد را راه اندازی کرده و دوران موفق درخشانی در کشور داشته اند.  
حجت الاسلام الله وردی تصریح کرد: امروز ادامه راه کانون های مساجد پیوستن به این دستور حضرت آقا است که به سمت ایجاد یک حرکت عمومی در فضای اجتماعی برویم.
مشاور استاندار کرمان در امور روحانیت و حوزه فرهنگی ابراز کرد: سطح معلومات فعالان فرهنگی و مدیران فعال فرهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان فوق العاده عالی بود، امروز جمع زنده و پر تلاشی دیدیم و مطمئن هستم که این رویداد و رویدادهای بعدی و حفظ ارتباطات با این جمع، تحول آفرین خواهد بود.
وی اظهار کرد: قرارگاه خاتم الاوصیا یک جریان تسهیل گر برای همان حرکت عمومی است که حضرت آقا فرمودند بنابراین اولویت این قرارگاه، ایجاد حرکت های عمومی و تشکیل حلقه های میانی است که بر همین اساس اکنون در کشور فعالیت می کنند.  
حجت الاسلام الله وردی عنوان کرد: قرارگاه خاتم الاوصیا حتما در امر تسهیل گری حمایت خواهد کرد اما جنس حمایت ها عموما مالی نیست ما بنا به وظیفه ای که داریم در حد توان در استان به فعالان فرهنگی مجاهد و پر تلاش کمک می کنیم  تا باری از دوش کشور بردارند.

کد خبر 1767089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha