واکنش هنرمند استرالیایی به اقدام مجله فرانسوی در حذف پرچم فلسطین از سینه او

هنرمند استرالیایی اقدام مجله فرانسوی در حذف پرچم فلسطین از روی یقه کت او را که در حمایت از ملت فلسطین در جشنواره فیلم کن زده بود، محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی ۲۱، «گای پیرس» هنرمند استرالیایی، حذف پرچم فلسطین که روی یقه چپ کت به صورت سنجاق سینه بود، در یک مجله فرانسوی را محکوم کرد.

وی این اقدام را با توجه به ادامه کشتارهای اسرائیل علیه مردم فلسطین در نوار غزه را شوک برانگیز دانست.

این هنرمند و موسیقدان معروف با اعلام همبستگی خود با ملت فلسطین، گفت: ملت فلسطین در حال حاضر به دلیل رژیم (بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل) آسیب‌های بزرگی را متحمل می‌شوند.

ییرس به شبکه خبری سی ان ان، گفت: بی نهایت متاسف است که یک نشریه معتبر مانند ونیتی فر تلاش می کند حمایتی را که من یا هرشخص که می خواهد ارایه دهد، حذف می کند. من شخصا فکر می کنم که این اقدام مایه شرمساری است.

مجله فرانسوی وینتی فر پس از اصلاح و حذف نشان پرچم فلسطین از کت رسمی او، تصویری از این بازیگر استرالیایی را در سایت خود منتشر کرد.

به نظر می رسد که این مجله فرانسوی به دستبند بافته شده با رنگ‌های پرچم فلسطین روی مچ دست او توجهی نکرد که این مسئله انتقادهای متعددی را در شبکه‌های مجازی برانگیخت  و باعث شد این مجله علاوه بر گذاشتن عکس اصلی، نسبت به این اتفاق عذرخواهی کند.

وینتی فر اعلام کرد: ما یک نسخه اصلاح شده از تصویر را به اشتباه در وب سایت خود منتشر کردیم و تصویر اصلی در حساب اینستاگرام ما منتشر شد.  

 این هنرمند استرالیایی در آخرین پست خود در حساب کاربری خود در پلتفرم ایکس نوشت:  فلسطینی‌ها در حال کشته شدن هستند که ما صحبت می‌کنیم... آواره، آسیب دیده، ویران شده.

وی نوشت: زندگی و آینده کودکان فلسطینی توسط یک ظالم کینه توز (نتانیاهو) در حال نابودی است. باید این کشتار توقف شود. نتیانیاهو ننگ بر تو.

 وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: حملات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون به بیش از ۳۶ هزار شهید و بیش از ۸۳ هزار زخمی با جراحات مختلف و هزاران مفقود در زیر آوار داشته است.

کد خبر 1767133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha