برگزاری ۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته ازدواج در خراسان جنوبی

ربیعی از برگزاری ۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته ازدواج در سطح استان خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدعلی ربیعی امروز شنبه (۱۹ خرداد) در نشست خبری ضمن تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: برنامه های هفته ازدواج امسال از ۱۹ خرداد همزمان با پیوند مقدس دو زوج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته ازدواج در استان خراسان جنوبی برگزار خواهد شد، گفت: این برنامه‌ها در سراسر استان با محوریت اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از برگزاری ۱۳ جشن وصال در استان خبر داد و افزود: تجلیل از فعالان و خادمان حوزه ازدواج در دل جشن‌های وصال انجام خواهد شد.

ربیعی ادامه داد: همچنین برنامه دورهمی مجردها با حضور مدرس کشوری با موضوع بررسی چالش‌های مجردی و جایگاه عشق و عقلانیت نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی پیش، حین و پس از ازدواج در سراسر استان همزمان با هفته ازدواج، تصریح کرد: جشنواره سرمایه‌های زندگی ویژه مادران داری چهار فرزند زیر ۲۰ سال هم در بیرجند برگزار می‌شود که تاکنون بیش از ۶۰۰ مادر در این جشنواره ثبت نام کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به افتتاح دومین مرکز همسان‌گزینی در بیرجند همزمان با هفته ازدواج، گفت: همچنین اولین مرکز تخصصی ازدواج و خانواده هم در شهرستان سرایان افتتاح خواهد شد.

ربیعی در پایان افزود: به مناسبت هفته ازدواج خدمات مشاوره‌ای تخفیف‌دار هم به جوانان و عموم مردم از طریق ۶ مرکز ارائه می‌شود.

کد خبر 1767173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha