نشست تبیین ارکان تربیتی کودک و نوجوان از دیدگاه امام(ره) برگزار می شود

منصوری از برگزاری نشست تخصصی «ارکان تربیتی کودک و نوجوان از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)» در شهرستان خمین خبر داد.

احسان منصوری با اشاره به اهمیت تبیین اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جامعه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: نسل جوان و نوجوانان باید بیش از پیش با اندیشه های این بزرگ مرد تاریخ ایران آشنا شوند که در این راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به جامعه هدف خود گام های موثری را برداشته است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به برگزاری نشست تخصصی «ارکان تربیتی کودک و نوجوان از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)» اشاره کرد و افزود: این نشست به همت اداره کل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این نشست از بیانات دکتر مرضیه السادات سجاد نژاد، دانشیار دانشگاه اراک بهره مند خواهند شد، ادامه داد: این برنامه در روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ در شهر خمین، بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: این برنامه وزین به منظور بهره مندی همگان بهصورت زنده در کانون پرورش فکری از طریق لینک: Https://live.kpf.ir/ch/kargah و پخش زنده برای سایر علاقه‌مندان در پیام رسان شاد: Https://shad.ir/kpf_live انجام می شود.

منصوری همچنین به افتتاحیه فعالیت ها و کارگاه های تابستانی  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی همزمان با مراکز سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این برنامه ها با عنوان «تابستونتو بساز» در روز یکشنبه۲۰خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره ۷ اراک واقع در پارک خیبر منطقه داوران و همزمان در کلیه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان مرکزی برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی اضافه کرد: ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان استان در تابستان امسال ویژه رده سنی سنین چهار تا ۱۸ سال برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 1767211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha