استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است

طالبی با بیان اینکه استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است، گفت: مقامات اجرایی و نظارت انتخابات حق تبلیغ برای هیچ کاندیدای ریاست جمهوری را ندارند و جرم محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی ظهر امروز شنبه (۱۹ خرداد) در شورای اداری استان به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه اشاره کرد و گفت: مهلت تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری از ۲۳ خرداد الی ۶ تیرماه به‌مدت ۱۵ روز برنامه‌ریزی شده است.

وی بر لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی با تمام توان برای برگزاری انتخاباتی پرشور با ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها و هیات‌های اجرایی و نظارت تأکید کرد و افزود: استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات ممنوع است و مقامات اجرایی و نظارت انتخابات حق تبلیغ برای هیچ کاندیدای ریاست جمهوری را ندارند و جرم محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت کارمندان دولت در ساعات اداری در تبلیغات ممنوع است، ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم، رقابت سلامت و امنیت از مولفه‌های برگزاری انتخابات است و همه باید برای بالا بردن مشارکت در انتخابات تمام تلاش خود را بکار بگیریم.

طالبی بر تکریم ارباب رجوع، تبیین خدمات دولت سیزدهم توسط مدیران در راستای امیدآفرینی در جامعه و پرهیز از اقداماتی که موجب نارضایی در جامعه می‌شود، تأکید کرد.

ناصر ناصری- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی هم در این جلسه با بیان اینکه ۲۵ ذی‌الحجه به عنوان روز «خانواده و تکریم بازنشستگان» در تقویم رسمی کشور درج شده است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی دیدار و تکریم بازنشستگان را در دستور کار قرار دهند.

سید حسن هاشمی- نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان هم با اشاره به ابلاغ بودجه ۱۴۰۳، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست در خصوص اعتبارات متمرکز ۱۴۰۳ که توزیع آن توسط وزارتخانه‌ها انجام می‌شود، پیگیری‌های لازم را انجام دهند تا سهم استان وصول شود و نتیجه را به استاندار و نمایندگان استان در مجلس ارائه دهند.

وی از مدیران خواست از هم اکنون برای طرح‌های سال آینده پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند تا با کمک نمایندگان استان در بودجه سال آینده اعتبارات مناسبی اختصاص یابد.

سلمان اسحاقی -نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه بیان کرد: برنامه‌های شرکت برق در موضوع ناترازی برق سبب بروز مشکلاتی برای کشاورزان در چاه‌های کشاورزی شده که انتظار است آیین‌نامه کشوری در استان بر اساس شرایط استان بومی‌سازی شود.

کد خبر 1767230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha