شعبات اخذ رای ثابت و سیار افزایش خواهد یافت

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: در این دوره از انتخابات برای سهولت حضور مردم پای صندوق اخذ آرا نسبت به افزایش شعبات ثابت و سیار اقدام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، غلامحسین عماری، فرماندار ارومیه، در سومین جلسه هیات اجرایی شهرستان ارومیه که با حضور اعضای هیات اجرایی شهرستان ، نظارت استان و شهرستان برگزار شد، با اشاره به چهار راهبرد مورد تاکیدی مقام معظم رهبری در انتخابات مجلس شورای شورای اسلامی، سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت و با تاکید بر اینکه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری این چهار راهبرد مورد تایید مقام معظم رهبری مورد توجه قرار خواهد گرفت به آمادگی شهرستان در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پرداختند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به تشکیل جلسات هیات اجرایی از نهایی کردن شعبات اخذ رای در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در این دوره از انتخابات برای سهولت حضور مردم پای صندوق اخذ آرا نسبت به افزایش شعبات ثابت و سیار اقدام خواهیم کرد.

عماری فرماندار ارومیه به تمهیدات انجام یافته برای برگزاری انتخابات امن، سالم و با مشارکت بالای مردم به زمان برگزاری انتخابات در ۸ تیر ماه اشاره و بیان داشت با توجه به اشتعال و درگیر بودن مردم در روستا ها به کار کشاورزی و دامداری در این فصل سال ، افزود: برای این منظور نسبت به افزایش شعبات سیار روستایی توجه ویژه ای شده است.

رئیس هیات اجرایی شهرستان با توجه به فصل ییلاقات به اختصاص شعب سیار برای ییلاقات شهرستان اشاره کرده و اعلام نمودند که در همه مراکز تفریحی و تفرجگاهی شهرستان شعب سیار برای اخذ آرای مردم در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1767235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha