متقاضیان نیاز به سمعک جامعه ایثارگری استان زنجان شناسایی می‌شوند

برزگر با اشاره به اینکه ارائه خدمات درمانی یکی از رسالت‌های بنیاد شهید در راستای تکریم جامعه ایثارگری است، گفت: بعد از دیدارهای مسئولان بنیاد شهید و مراجعه پزشکان پایش سلامت متقاضیان نیاز به سمعک جامعه ایثارگری احصا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، عباس برزگر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه خدمات درمانی یکی از رسالت‌های بنیاد شهید در راستای تکریم جامعه ایثارگری است، ادامه داد: بعد از دیدارهای مسئولان بنیاد شهید و مراجعه پزشکان پایش سلامت متقاضیان نیاز به سمعک جامعه ایثارگری احصا شد.

وی با بیان اینکه پیش از این متقاضیان سمعک افراد پس از طی فرایند ویزیت و نوار گوش به تهران مراجعه نموده و در مرکز ارتز و پروتز موثر قالب گیری می شد که این مستلزم هزینه و ... بود، افزود: به همت معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی این بنیاد و با هماهنگی با مرکز ارتز برای اولین بار خدمات قالب گیری از متقاضیان در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان انجام شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان هماهنگی با کلینیک شفعیه جهت تهیه نوار گوش، هماهنگی با دکتر تقیلو متخصص ENT  جهت تجویز سمعک به صورت ویژه و رایگان از جمله اقدامات معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی این بنیاد در این خصوص عنوان کرد و ادامه داد: در این مرحله حدود بیست نفر متقاضی بودند که در نهایت ده نفر برای قالب‌گیری حاضر شدند.

وی گفت : امیدواریم با پیش بینی سازوکار و تسهیل گری در ارائه خدمات درمانی موجبات کاهش دغدغه و افزایش رضایتمندی عزیزان شاهد و ایثارگر فراهم شود.

کد خبر 1767291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha