اجلاسیه شهدای شهرستان گچساران برگزار می شود

اجلاسیه سرداران و شهدای شهرستان گچساران به عنوان بزرگ ترین رویداد فرهنگی این شهرستان قرار است روز سوم تیر ماه امسال در شهر گچساران برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، دومین کنگره ملی دو هزار شهید والا مقام استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بزرگ ترین رویداد فرهنگی استان بعد از تلاش بی وقفه دست اندرکاران با برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای ارتش استان در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه امسال در شهر گچساران وارد فاز عملیاتی شد.

آشنایی و انتقال فرهنگِ وطن دوستی، معارف والای اسلام و انقلاب اسلامی، دیدگاه ها و آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب و هم چنین روایت شجاعت و درایت رزمندگان، شهدا و ایثارگران استان برای نسل امروز، با استفاده از تولید و اجرای صدها برنامه هنری و فرهنگی شاخص در استان مانند مانند فیلم سینمایی، تولیدات مستند ، کلیپ، نماهنگ و سرود از برکات این کنگره است.

همچنین دومین کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد فرصتی برای جمع آوری و تکمیل خاطرات، آثار و اسناد شهدا و رزمندگان استان از شهدای مبارزه با رژیم طاغوت و دفاع مقدس گرفته تا شهدای حریم امنیت و سلامت و حرم است که نهضت جمع آوری آن از کنگره سال ۹۵ در استان آغاز شده بود.

تاکنون اجلاسیه شهدای شهرستان های چرام، بهمئی، کهگیلویه، لنده و باشت برگزار شده و طبق گفته مسئولان ۱۷ اجلاسیه تا مهر ماه ۱۴۰۳ در قالب کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد باید برگزار شود.

اجلاسیه سرداران و شهدای شهرستان گچساران نیز به عنوان بزرگ ترین رویداد فرهنگی این شهرستان قرار است روز سوم تیر ماه امسال در شهر گچساران برگزار شود.

هم اکنون کار آماده سازی محل برگزاری اجلاسیه ۳۹۰ شهید شهرستان گچساران توسط نیروهای بسیجی و جهادگر شهرستان به منظور میزبانی از بزرگ ترین رویداد فرهنگی گچساران در حال انجام است.

گفتنی است، استان کهگیلویه و بویراحمد حدود دو هزار شهید دارد که از این تعداد ۳۹۰ شهید از فرزندان رشید شهرستان گچساران هستند.

کد خبر 1767388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha