مهم‌ترین خدمت شهید آیت الله رئیسی تحقق دولت اسلامی است

آیت الله عبادی گفت: مهمترین خدمت شهید آیت الله رئیسی این بود که صداقت دولت دینی و اسلامی را محقق کرد که از همه خدماتش بالاتر است و امیدواریم در انتخابات جدید، کسی انتخاب شود که ادامه‌دهنده راه این شهید باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز دوشنبه (۲۱ خرداد) در دیدار با سرپرست و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت آغاز هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: خدا متعال به زمین و اطراف زمین و امکانات یک استعدادی داده است که برای بشر کافی است و مأموریت بشر هم آباد کردن زمین در زوایه‌های مختلف می‌باشد.

وی افزود: در حالی که باقی موجودات مثل طفل می‌مانند که باید از پستان مادر تغذیه بشود اما انسان یک موجود بالغ است که باید خودش تولید کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت امنیت غذایی در کنار امنیت سلامت و نظامی، گفت: دشمن در جنگ‌های ترکیبی که می‌خواهد ضربه بزند از همه اینها علیه ما استفاده می‌کند لذا ما هم باید متناسب با آن برای حفظ همه این‌ها آمادگی داشته باشیم.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه هر یکی از این امنیت‌ها تأثیر متقابل با دیگری دارد یعنی همدیگر را متقابلاً کمک می‌کنند، تصریح کرد: امنیت غذایی مسلم نیازمند امنیت فیزیکی و امنیت نظامی است همانطور که مسئولین امنیت نظامی، امنیت‌های فیزیکی و غیرذلک باید تغذیه بشوند تا بتواند این کار را بکند.

امام جمعه بیرجند ادامه داد: اما مشکل کار بشر خود بشر است، یعنی انگیزه‌های انحرافی شرک‌آمیز، کفرآمیز، متکبر، خودپرست و با انگیزه‌های حرص و حسد به جای اینکه در جهت توسعه انواع تولیدات باشد، کارشان تخریب است و همه امنیت‌ها را از بین می‌برند.

وی با بیان جنایات انگلیس خبیث در ایران و کشتن ۹ میلیون از مردم در اثر ایجاد قحطی مصنوعی و جنایات امروز رژیم اسرائیل در غزه، یادآور شد: اکنون این صهیونیست‌های بدتر از حیوان هار با کمک کشورهای اروپایی، آمریکا و تفکرلیبرال دموکراتیک غربی این جنایات را انجام می‌دهد و اصلاً کارشان تخریب و از بین بردن انسان‌هاست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جنایات استعماگران و مستکبرانی در کشورهای مختلف گفت: تا دنیا دست این گرگ‌های وحشی است درست نمی‌شود و در دریا و زمین فساد ایجاد می‌کنند.

آیت الله عبادی با تأکید بر مسئله اصلی باید تقویت ایمان انسان باشد که برای بشر امنیت ایجاد کند، افزود: مدعی‌های مدرن اروپایی ملاحظه می‌کنید از ۵۰۰ سال قبل که به جان بشر افتاده‌اند هر جایی قدم گذاشتند امنیت را از جهان بشر سلب کردند و تا اینها باشند وضعیت دنیا همین است.

به گفته وی؛ این حرفایی هم که می‌زنند بر اساس مکر و حیله است تا مردم را فریب دهند و با ترویج فحشا و منکرات بر مردم مسلط شوند و اموال و سرمایه‌های کشور اسلامی را به غارت بردند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ایمان مایه اصلی امنیت است، تصریح کرد: آنچه که شهید آیت الله رئیسی و شهدای راه خدمت انجام دادند غیر از کارهای با ارزشی که در این سه سال انجام دادند، این بود که در مقابل تفکر لیبرال دموکراسی که تمام آن مکر و حیله و قتل و غارت و خیانت و دزدی و کشتن است، شیوه حکومت دینی و دولت دینی را پیاده کردند.

آیت الله عبادی گفت: مهمترین خدمت شهید آیت الله رئیسی این بود که صداقت دولت دینی و اسلامی را محقق کرد که از همه خدماتش بالاتر است و امیدواریم در انتخابات جدید، کسی انتخاب شود که ادامه‌دهنده راه این شهید باشند چون برای همه جامعه بشری نقش دارد.

وی با بیان اینکه دولت کارش خدمت صادقانه است نه خیانت، تصریح کرد: مرحله بعد از تشکیل دولت اسلامی ایجاد جامعه اسلامی است، جامعه‌ای که دیگر در آن دزدی، گران‌فروشی، احتکار و ...نباشد، بعد از آن هم در آستانه تحول تمدنی قرار می‌گیریم که به عنوان تمدن اسلامی از آن بوی ظهور می‌آید.

کد خبر 1767427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha