غدیر آغاز حکمرانی بشری بدون وحی است

استاندار لرستان با بیان اینکه واقعه غدیر آغاز حکمرانی بشری بدون وحی است، گفت:مهم‌ترین آزمونی است که می‌توانیم به عنوان حکمران شرایط لازم را برای خدمت‌رسانی و خدمت‌دهی فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، امروز در جلسه هماهنگی مهمانی غدیر عنوان کرد: ابلاغ این حکمرانی و اهمیت غدیر برای تمام طول تاریخ بشریت است.

استانذار لرستان با بیان اینکه توجه به غدیر توجه خاص نجات انسان است، افزود: عدم شناخت بشریت نسبت به این اتفاق بزرگ موجب شده بهره‌برداری از آن تنها در جامعه شیعه رخ می‌دهد.  

وی تصریح کرد: تبیین غدیر بسیار مهم است و مهم‌ترین آزمونی است که می‌توانیم به عنوان حکمران شرایط لازم را برای خدمت‌رسانی و خدمت‌دهی فراهم کنیم.

 شفقت با بیان اینکه قبل از برگزاری رسمی جشن غدیر اطلاع‌رسانی‌های لازم برای محدودیت‌های ترافیکی انجام شود، افزود: نقایص مهمانی در سال گذشته رفع شود.

وی تاکید کرد: برای انجام این مهمانی نیت الهی داشته باشیم و کوچکترین اشتباه را برای برپایی این مهمانی نداشته باشیم.

استاندار با بیان اینکه الهام‌بخش شدن نظام اسلامی نیازمند تولید الگو است، عنوان‌کرد: این مراسم تبدیل به مدل مدیریتی شود که قابلیت انتشار داشته باشد.  

شفقت تصریح کرد: رئیس‌جمهور شهید در ۳۳ ماه فعالیت خود یک مدلی از فرهنگ مدیریتی را شکل دادند که انتظار می‌رود مدیران خدمات دولت را تبیین و به مردم نشان دهد.

کد خبر 1767434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha