دهه امامت و ولایت فرصتی برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه است

حجت الاسلام چراغی با بیان‌اینکه دهه امامت و ولایت فرصتی برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه است، گفت: این ایام فرصت مناسبی برای ارائه و انتقال محتواهای متناسب با این واقعه عظیم است و باید از ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز در جلسه هماهنگی مهمانی غدیر  اظهارداشت: این مناسبت‌ها بهترین ایام برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان لرستان در خصوص اهمیت اجرای برنامه‌های غدیر اظهار داشت: حضور گسترده مردمی در جشن‌های غدیر و دهه امامت و ولایت زمینه و فرصت مناسبی برای ارائه و انتقال محتواهای متناسب با این واقعه عظیم است و برنامه‌های مناسبتی عید سعید غدیر و دهه امامت و ولایت محتوا محور و خلاقانه برگزار شود.

وی عنوان کرد: در کنار ظرفیت‌های بزرگ مردمی، همدلی و همکاری دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری ویژه گرامیداشت غدیر خم ضروری است.

حجت الاسلام چراغی افزود: در همایش غدیر  ۲ غرفه ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت برپا می شود و همچنین این غرفه ها به برگزاری مسابقات و اهدا بسته های فرهنگی و مشاوره فرهنگی و مهدوی خواهند پرداخت.

کد خبر 1767472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha