آغاز مرخصی‌های انتخاباتی/ستادِ کاندیداها دست کیست؟

در ادامه برنامه های تبلیغاتی و فعالیت های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، روسای ستاد انتخابات خود را معرفی کردند.  

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، بعدازظهر یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ و پس از اعلام اسامی ۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از سوی ستاد انتخابات کشور، طبق قانون رسما فعالیت ها و تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی آغاز شد.

مراسم قرعه کشی و اعلام برنامه های حضور کاندیداها در رادیو و تلویزیون و همچنین زمان مناظره ها نیز یکشنبه شب و با حضور نمایندگان کاندیداهای ریاست جمهوری و به صورت زنده توسط رسانه ملی برگزار شد.

در ادامه برنامه های تبلیغاتی و فعالیت های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، هر یک از کاندیداها، روسای ستاد انتخابات خود را معرفی کردند.  

«علی عبدالعلی‌زاده» رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان

مسعود پزشکان اولین کاندیدایی بود که بلافاصله و در ساعات اولیه آغاز فعالیت های انتخاباتی رئیس ستاد انتخابات خود را معرفی کرد و  «علی عبدالعلی‌زاده» به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان انتخاب شد.

مرخصی زاکانی از شهرداری تهران و انتخاب «لطف‌الله فروزنده» به عنوان رئیس ستاد انتخابات

علیرضا زاکانی دومین کاندیدای ریاست جمهوری بود که نسبت به معرفی رئیس ستاد انتخابات خود اقدام کرد و «لطف‌الله فروزنده» را به عنوان رئیس ستاد انتخابات خود معرفی کرد.

همچنین زاکانی که در حال حاضر شهردار تهران می باشد، در مراسم ورود ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران اعلام کرد که از روز سه شنبه ۲۲ خرداد ماه برای انجام فعالیت های انتخاباتی به مرخصی خواهد رفت.

نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف

 علی نیکزاد نایب رئیس دوم مجلس دوازدهم و نماینده اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس نیز به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معرفی شد.

قاضی زاده هاشمی به مرخصی رفت

براساس این گزارش، امیر حسین قاضی زاده هاشمی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز در مدت تبلیغات ریاست جمهوری از بنیاد شهید مرخصی گرفت و در این ایام، کامیار ثقفی قائم مقام بنیاد شهید جایگزین وی خواهد شد.

«محسن منصوری» رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی

«محسن منصوری» معاون اجرایی دولت سیزدهم نیز رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی شد و برای انجام فعالیت‌های انتخاباتی از دولت مرخصی گرفت.

حجت الله ایوبی رئیس کمیته فرهنگی ستاد انتخاباتی پورمحمدی

حجت الله ایوبی به عنوان مشاور فرهنگی و رئیس کمیته فرهنگی ستاد انتخاباتی حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تعیین شده است.

یادآور می شود تبلیغات کاندیداهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که از روز گذشته ۲۰ خرداد آغاز شده است تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۷ تیر ماه یعنی ۲۴ ساعت پیش از آغاز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ادامه خواهد داشت. در این مدت کاندیداهای ریاست جمهوری فرصت دارند تا برنامه های خود را برای اداره کشور به مردم ارائه کنند.

مسعود پزشکیان، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی، محمدباقر قالیباف کاندیدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

براساس این گزارش، رئیس ستاد انتخابات سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی هنوز معرفی نشده است.

کد خبر 1767511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha