قوانین کشوری در حوزه اجتماعی با مبانی قرآنی مطابق باشد

سردار مهدوی افزود: باید مبانی بسیاری از قوانین کشور در حوزه‌های اجتماعی با نگاه و مبانی قرآنی انجام شود و هر چه در این زمینه بیشتر تلاش شود مشکلات و ناهنجاری ها کمتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان‌جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه‌السلام) خراسان جنوبی امروز دوشنبه (۲۱ خرداد) در اختتامیه بیست و سومین مسابقات قرآنی خواهران شاغل در سپاه خراسان جنوبی، از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم و مسابقات قرآنی تشکر و قدردانی کرد و گفت: امروز گمشده همه ما انسان‌ها توجه به مسائل قرآن در عرصه‌های مختلف زندگی است.

وی ادامه داد: قرآن در همه زمینه‌ها راه را به ما نشان داده اما متاسفانه نمی توان گفت به این مهم توجه خوبی صورت گرفته است و این امر از زمان پیامبر اکرم(ص) تا امروز وجود داشته است.

سردار مهدوی با بیان اینکه هر جا به سراغ قرآن و دستورات اسلام رفتیم بسیاری از مشکلات ما حل شد، افزود: باید برای اشاعه، درک و فهماندن مبانی قرانی در جامعه بیش از پیش تلاش شود خصوصا نظام آموزشی، مراکز علمی و دانشگاهی کشور و متولیان امر باید با نگاه ویژه‌تری به این موضوع توجه کنند.

سردار مهدوی افزود: باید مبانی بسیاری از قوانین کشور در حوزه‌های اجتماعی با نگاه و مبانی قرآنی انجام شود و هر چه در این زمینه بیشتر تلاش شود مشکلات و ناهنجاری ها کمتر خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: امیدواریم این فعالیت‌های قرآنی روز به روز بیشتر شود و خداوند به همه ما توفیق استفاده و درک بیشتر، مأنوس شدن با آیات قرآن را بیش از پیش عنایت کند تا تمامی امور زندگی ما بر مبنای قرآن انجام شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه سال گذشته ۱۷ هزار نفر از بسیجیان استان در زمینه‌های قرآنی ساماندهی شدند، مطرح کرد: سعی شود این گونه اقدامات و فعالیت های قرآنی را به بدنه بسیج و حرکت های مردمی متصل کرده و اشاعه دهیم.

در این دوره از مسابقات بیش از ۵۰ نفر از بانوان شاغل در رده‌های سپاه انصارالرضا علیه‌السلام در رشته های مفاهیم، حفظ موضوعی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ ۱۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء و سه جزء شرکت کردند.

افراد برتر و برگزیدگان این مسابقات در شهریورماه ۱۴۰۳ به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

کد خبر 1767516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha