پیش‌بینی ۶۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در سربیشه

لکزایی گفت: در جریان برگزاری انتخابات چهاردهیمن دوره ریاست جمهوری تعداد ۶۰ شعبه اخذ برای شهرستان سربیشه پیش‌بینی شده‌ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا لکزائی صبح امروز سه شنبه (۲۲ خرداد) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: از مجموع ۶۰ شعبه اخذ رأی، ۱۸ شعبه ثابت و ۴۲ شعبه به صورت سیار آماده اخذ رأی می‌باشد و همچنین در مجموع ۲۰ شعبه اخذ رأی شهری و ۴۰ شعبه اخذ رأی روستایی در این شهرستان کار رأی‌گیری از مردم را انجام خواهند داد.

وی با تاکید بر اجرای دقیق موازین قانونی در فرایند اخذ آرای مردم، گفت: از این تعداد صندوق اخذ آراء ۲۴ شعبه در بخش مرکزی،۲۰ شعبه در بخش مود و ۱۶ شعبه در بخش درح مستقر خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات شهرستان سربیشه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که انتخابات را مظهر اقتدار نظام اعلام کرده‌اند، افزود: با تعامل و همکاری هیأت اجرایی و نظارت و با بسیج تمامی امکانات، این شهرستان آماده خلق حماسه‌ای دیگر در انتخابات تیرماه امسال می‌باشد.

لکزائی با بیان اینکه امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و ایمن در این شهرستان فراهم شده است، تصریح کرد: امروز همه وظیفه دارند تا زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

چهاردهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ماه سالجاری برگزار می‌شود.

کد خبر 1767548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha