کانون‌های مساجد به نام شهدا تأسیس می‌شود

اسلامی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان تاکید کرد و گفت: در سال جاری کانون‌های فرهنگی هنری تازه تاسیس در مساجد استان مزین به نام شهدا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند خانواده شهدا چشم و چراغ امت هستند، گفت: دیدار با خانواده شهدا و تکریم مادران و پدران شهید یکی از ضروریات جامعه امروز است.

وی به برنامه بازدید از کانون های مساجد استان زنجان در روزهای آتی اشاره کرد و گفت: در این دیدارها می توان طرح مردمی سازی دیدار کانون های مساجد با خانواده شهدای محلات را تشریح و تبیین کرد.

به گفته اسلامی، در استان زنجان ۴۱۴ باب کانون فرهنگی هنری با عضویت بیش از ۱۵ هزار نفر فعالیت می کنند که ظرفیت مناسبی برای دیدار با خانواده شهدا هستند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با یادآوری اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، اضافه کرد: مصمم هستیم تا کانون های تازه تاسیس در استان زنجان را به نام شهدای همان محله مزین کنیم.

وی به وجود گروه های سرود و تئاتر توانمند در کانون های مساجد استان زنجان اشاره کرد و گفت: تولید اثر با مضامین شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر اقدامات این مجموعه در حوزه شهدا خواهد بود.

اسلامی از شهدا به عنوان میراث ماندگار ایران اسلامی یاد کرد و افزود: آمادگی بازدید اعضای کانون های مساجد استان زنجان از موزه شهدا را داریم.

کد خبر 1767551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha