اجرای طرح تابستانه غنی سازی اوقات فراغت در روستای شیرآباد طبس

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رمضانی روستای شیرآباد طبس گفت: طرح تابستانه غنی سازی اوقات فراغت به منظور جدب جوانان و نوجوانان به مسجد به همت این کانون اجرا می شود.

حجت الاسلام محمدرضا الهی- مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رمضانی روستای شیرآباد طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از وظایف مهم کانون ها جذب جوانان و نوجوانان به سمت مساجد است.

 وی ادامه داد: فصل تابستان بهترین فرصت جهت برقراری ارتباط بین مساجد و نسل جدید است که با استفاده از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد می توان این امر را محقق کرد و به تربیت نیروهای انقلابی پرداخت.

حجت الاسلام الهی به برگزاری طرح تابستانه غنی سازی اوقات فراغت در کانون شهید رمضانی اشاره کرد و گفت: در این راستا اجرای برنامه های مختلفی برای نوجوانان و کودکان از جمله مسابقات ورزشی دارت، فوتبال دستی، مینی فوتبال، فوتسال و والیبال را در دستور کار قرار داده ایم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید رمضانی روستای شیرآباد طبس در ادامه بیان کرد: از دیگر برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت در این کانون بحث برگزاری کلاس های روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن و احکام است.

وی در پایان گفت: برگزاری مراسمات ملی و مذهبی از جمله دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید رمضانی طی فصل تابستان است و امیدواریم بتوانیم شاهد حضور بیشتر جوانان و نوجوانان در مسجد باشیم.

کد خبر 1767579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha