روایت دغدغه مندی های فرهنگی هنری شهید رئیسی در رویداد «سوگ جمهور»

معصومی گرجی با تاکید براینکه آیت الله رئیسی پیگیر امورفرهنگی بودند، گفت: با برگزاری رویداد «سوگ جمهور» تلاش شد در قالب هنرهای تجسمی، نقالی، عکس، موشن گرافی، شعرخوانی و سرود بخشی از تلاش های شبانه روزی آیت الله سیدابراهیم رئیسی، سیدالشهدای خدمت با زبان هنر روایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مهدی معصومی گرجی- رئیس حوزه هنری مازندران در ویژه برنامه فرهنگی هنری «سوگ جمهور» و معرفی کتاب «صبح شام» زندگینامه شهید امیرعبدالهیان که به میزبانی حوزه هنری استان برگزار شد با اشاره به روحیه خستگی ناپذیر و جهادی آیت الله سیدابراهیم رئیسی-رئیس دولت مردمی سیزدهم اظهار کرد: آیت الله رئیسی از حامیان بزرگ حوزه شعر، هنر و فرهنگ بودند.

وی به دیدارهای متعدد شهید جمهور با هنرمندان و نویسندگان اشاره کرد وافزود: شهید رئیسی برای رفع مشکلات این قشر اثرگذار دغدغه داشتند.

معصومی گرجی با اشاره به خلق آثار هنری هنرمندان مازندرانی در فراق رئیس جمهور مردمی گفت: برای رونمایی و معرفی این آثار رویداد فرهنگی هنری «سوگ جمهور» تدارک دیده شد.

وی با تاکید براینکه آیت الله رئیسی پیگیر امورفرهنگی بودند،ادامه داد: در این ویژه برنامه تلاش شد در قالب هنرهای تجسمی، نقالی، عکس، موشن گرافی، شعرخوانی و سرود بخشی از تلاش های شبانه روزی آیت الله سیدابراهیم رئیسی، سیدالشهدای خدمت با زبان هنر روایت شود.

معصومی گرجی به کتاب صبح شام زندگینامه شهید حسین امیرعبداللهیان،وزیر شهید امورخارجه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: این کتاب در ویژه برنامه «سوگ جمهور» به همت محسن مومنی شریف از دوستان ۴۰ساله این شهید والامقام نقد و بررسی شد.

وی به مردم داری و مردم یاری شهید جمهور اشاره کرد و خطاب به هنرمندان متعهد خواستار معرفی بیش از پیش سیره عملی این شهید والامقام با زبان هنر شد.

کد خبر 1767614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha