طرح چله خدمت با هدف بزرگداشت شهید رئیسی اجرا می‌شود

آقایی با اعلام اجرای طرح چله خدمت و احصاء خدمات دولت سیزدهم گفت: به منظور اجرای طرح چله خدمت، نشست های تبیینی و روشنگری با حضور مبلغین و اساتید حوزه و دانشگاه برپا می شود.

معصومه آقایی در جریان برپایی ویژه برنامه های محوری با هدف یاد و خاطره شهید رئیس جمهور به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از طرح های در دست اقدام با رویکرد گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی، « طرح چله خدمت » است. 

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری البرز افزود: در قالب اجرای طرح چله خدمت، نشست های تبیینی و روشنگری با حضور مبلغین و اساتید حوزه و دانشگاه برپا می شود.

به گفته وی، خدمات دولت سیزدهم به منظور احصاء شاخص های مناسب به منظور نحوه صحیح نشست با بانوان تأثیرگذار که در سطح محلات اثرگذار هستند مورد نظر و توجه است.

وی تصریح کرد: همراه ساختن زیرمجموعه ها با هدف مشارکت حداکثری در جریان انتخابات، تولید و ارائه محتوا با محوریت تبیین عملکرد دولت سیزدهم به عموم مردم از دیگر شاخص های این طرح است. 

آقایی توضیح داد: زمینه سازی آغاز به کار نهضت سواد سلامت در استان البرز با هدف تربیت سفیران آموزش سبک زندگی اسلامی برگزاری دوره ضمن خدمت برای کارکنان دولت با عنوان بصیرت سیاسی و مسئولیت پذیری نیز در این مجال قرار می گیرد. 

مشاور استاندار البرز خاطرنشان کرد: راه اندازی پویش مردمیِ ایران قوی، رشد جریان محور با هدف تنویر افکار عمومی درباره ضرورت انتخاب رئیس جمهور مردمی و انقلابی، برگزاری نمایشگاه « عکس خدمت» و معرفی خدمات دولت برگزاری همایش های استانی با محوریت ارائه عملکرد دولت سیزدهم و جلب مشارکت برگزاری سلسله وبینارهای آموزشی با محوریت انتخابات برای اولیاء و مربیّان و فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1767685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha