مردم کسی را انتخاب کنند که به روش و منش شهید آیت الله رئیسی نزدیک باشد

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به آماده بودن فضا برای انتخاب مردم، کسی را انتخاب کنند که به روش و منش شهید آیت الله رئیسی نزدیک باشد که این آمادگی هم اکنون در فضای کشور ما وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم عبودی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: توصیه داریم که انشاالله در ادامه راه و مسیر با توجه به اینکه انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم است و همه نگران هستند که هم اکنون آقای رئیسی در بین ما نیستند، جبران آن به این موضوع بوده شخصی را انتخاب کنیم که به منش و مشی شهید آیت الله رئیسی نزدیک باشد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خواهش ما از نیروهای جبهه انقلاب این است که دچار اختلاف نشوند و کاندیداها متعدد و متکثر نشوند که باعث پخش شدن آرا شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای جبهه انقلاب یک نیروی متعهد، انقلابی، جهادی و تابع ولایت را به مردم اعلام کنند و با توجه به فضای مطلوب جامعه، مردم بتوانند به درستی انتخاب کنند.

حجت الاسلام عبودی ادامه داد: مردم نیز باید در انتخاب خود دقت لازم را داشته باشند که با توجه به آماده بودن فضا برای انتخاب مردم، کسی را انتخاب کنند که به روش و منش شهید آیت الله رئیسی نزدیک باشد که این آمادگی هم اکنون در فضای کشور ما وجود دارد. 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسی که منتخب مردم می‌شود با توجه به اینکه شهید آیت الله رئیسی به اندازه‌ای انتظارات و توقع مردم را بالا برده که منتخب چاره‌ای ندارد جز اینکه این مشی و راه را ادامه دهد.

کد خبر 1767700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha