آغاز نام نویسی کلاس های اوقات فراغت در کانون سجادیه آمل

احمدی از برگزاری کلاس های اوقات فراغت با عنوان تابستان داغ ویژه خواهران ۷-۱۸سال در کانون سجادیه آمل خبر داد و گفت: علاقه مندان۲۳خرداد تا ۶تیر برای ثبت نام به دفتر پایگاه بسیج ساجدین(خواهران) مسجد امام سجاد (ع) مراجعه کنند.

محمدباقر احمدی-مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(علیه السلام) آمل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران از آغاز ثبت نام کلاس های تابستانی ویژه خواهران در این کانون خبر داد و اظهار کرد: اوقات فراغت دانش آموزان بعد از پایان سال تحصیلی، مهم‌ترین دغدغه های خانواده هاست و مسجد بهترین مکان برای گذران فراغت نوجوانان و جوانان بشمار می رود.
وی، شناخت نیازها و برنامه‌ریزی دقیق برای بهینه‌سازی اوقات فراغت را از مهم‌ترین وظایف کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دانست و گفت: نیازسنجی از کودکان، نوجوانان جوانان و شناسایی علایق آنها، موجب خروجی مناسب فعالیت های ایام فراغت تابستان می شود.

احمدی با بیان اینکه کانون فرهنگی و هنری سجادیه در جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در طول تابستان اقدام به برگزاری کلاس‌های مهارتی، آموزشی و ورزشی کرده است، افزود: جذابیت و تنوع برنامه ها موجب جذب آینده سازان کشور به مسجد می شود.
وی با بیان اینکه گروه سنی ۷-۱۸ سال جامعه هدف کلاس های اوقات فراغت این کانون با عنوان «تابستان داغ» هستند، یادآورشد: این کلاس‌ها در قالب حفظ قرآن، تدریس عربی، زبان انگلیسی و ریاضی، نقاشی، تسمه بافی، خیاطی، بافتنی، طراحی، برنامه نویسی، آمادگی جسمانی و چربی سوزی برگزار می‌شود.

احمدی مهلت نام نویسی در کلاس ها را ۲۳ خردادتا ۶ تیرماه اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام همه روزه از ساعت ۱۰ تا۱۱ صبح و ۱۸تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه عصر به دفتر پایگاه بسیج ساجدین(خواهران) مسجد امام سجاد (ع) کوی سجادیه مراجعه کنند و یا با شماره ۴۳۲۶۰۰۴۶-۰۱۱ تماس بگیرند.

کد خبر 1767754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha