قدر سنگرسازان بی سنگر را بدانیم

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: قدر سنگرسازان بی سنگر را بدانیم زیرا که الگوهای اقتصاد مقاومتی بودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان؛ نمایندگان ادارات کل و شرکت های وابسته سازمان جهاد کشاورزی امروز(۲۳ خرداد) با سردار «غلامرضا جعفری» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی دیدار کردند.

سردار جعفری در این دیدار اظهار داشت: نقش سنگرسازان بی سنگر نقش بی‌بدیل و بی‌نظیر است که باید برای جوانان احیا و این مجاهدت‌ها و رشادت‌ها به نسل‌های جوان منتقل شود.

وی افزود: یکی از راه‌های غلبه بر جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن برگزاری یادواره‌های شهدا می‌باشد که می‌تواند نقشه‌های دشمن را بر هم بزند.

این مسئول ادامه داد: قدر سنگرسازان بی سنگر را باید دانست چون توانستند اقتصاد مقاومتی را در جبهه های حق علیه باطل پیاده سازی و با حداقل امکانات بهترین شرایط را برای نبرد رزمندگان آماده کنند و بهترین کار در راستای تکریم این عزیزان این است که در طول سال حداقل یک بار مورد تجلیل قرار بگیرند و گزارش این تجلیل نیز در سامانه سادم و ستاد کل نیروهای مسلح ثبت شود.

کد خبر 1767830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha