برنامه‌ریزی برای اجرای طرح «مسجد، کانون نشاط» در زاهدان

کارگروه برنامه ریزی طرح «مسجد، کانون نشاط» با حضور مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در زاهدان تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان؛ حجت  الاسلام وهاب پیشه ور در کارگروه برنامه ریزی مسجد کانون نشاط  بیان داشت: پوستر و موشن جذاب برای  اطلاع رسانی و تبلیغات فعالیت اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان طراحی شود.

وی با بیان اینکه سرکشی از  پایگاه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد انجام خواهد شد، افزود: در حوزه تربیت مربیان در حوزه تخصصی کار شود و منتخبین آنان را به اردوی  تفریحی خواهیم برد

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با  انتقاد از اینکه کانونها هویت خودشان را از دست داده اند، ادامه داد:  طرح پایش کانون های فرهنگی و هنری مساجد خیلی مهم است زیرا که  ارتباط ارکان مسجد به  صورت چهره به چهره با کانون ها بیشتر می شود.

پیشه ور با اشاره به اینکه گروه های سرود در  کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان فعال و تقویت خواهند شد، یادآور شد: کانون های فرهنگی و هنری یک هویت است که هر کسی بخواهد می تواند کار کند.

وی با بیان اینکه تمام فعالیتهای کانون در سایت بچه های مسجد در تابستان  بارگذاری شود، افزود: مشوق هایی برای کانون هایی که فعالیت های مسجد خودشان را در سایت بچه‌های مسجد ثبت کنند، پیش بینی شده است. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان خاطرنشان نمود: در قالب طرح و برنامه،کانون ها در سیستان و بلوچستان مورد حمایت می شوند.

کد خبر 1767838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha