هر رأی بازدارندگی نرم نظام جمهوری اسلامی را بالا می‌برد

حجت‌الاسلام مشهدی آقایی با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری گفت: هر رأی بازدارندگی نرم نظام جمهوری اسلامی را بالا می‌برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام حمید مشهدی آقایی، چهارشنبه(۲۳ خرداد) در نشست ضرورت مشارکت دادن مردم در انتخابات و تبیین تحقق حضور حداکثری در انتخابات که با حضور ائمه جماعات و روحانیون برگزار شد؛ گفت: شرایط ما از جهت قرار گرفتن در پیچ تاریخی، ویژه است.
مشاور راهبردی و معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به مولفه‌های پیچ تاریخی از نگاه رهبری به کاهش سیره آمریکا، انتقال قدرت از غرب به شرق عالم و شکل گیری نظم نوین با گفتمان مقاومت اشاره و تصریح کرد: طراحی آمریکا در سند قرن ۲۱ این بود در برابر سه قدرت ایران، روسیه و چین فشار حداکثری و یا مهار حداکثری اعمال کند.
وی اظهار کرد: با طوفان الاقصی طوفان در محاسبات، روایت‌ها، سازه‌های امنیتی، اقتصادی، ارتباطی و... رخ داد و هیچکدام به حال اول برنمی‌گردد.
حجت‌الاسلام مشهدی آقایی ادامه داد: اسرائیل پیروز نمی‌شود، آمریکا دیگر در غرب آسیا مستقر نمی‌شود و جبهه مقاومت هم شکست نمی خورد؛ لطمه می‌بیند اما گسترده‌تر می شود.
وی تصریح کرد: جبهه مقاومت هر روز یک برگ برنده رو می‌کند و دیدید که انصارالله و حشدالشعبی عملیات مشترک موشکی کردند و امروز تصویری که از ایران در جهان شکل گرفته تکمیل ابرقدرتی ایران است.
حجت‌الاسلام مشهدی آقایی با تصریح به اینکه آیت‌الله رئیسی ترازی در مدیریت ایجاد کرد و شیوه سیاست ورزی جدیدی ایجاد کرد؛ به انتخابات پیش رو اشاره و تاکید کرد: باید خود را با قطب‌نمای رهبری تنظیم کنیم و ایشان اول بر مشارکت و بعد بر انتخابات  اصلح تاکید دارند.
وی خاطرنشان کرد: هر رأی بازدارندگی نرم نظام جمهوری اسلامی را بالا می‌برد و ما نباید فرصت‌ها را تبدیل به تهدید کنیم.

کد خبر 1767846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha