«انتخابات» عید غدیر انقلاب/غدیر به معنای حاکمیت عدل، فضیلت و ولایت‌الله است

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه غدیر متعلق به همه‌ مسلمان‌ها و به معنای حاکمیت عدل، حاکمیت فضیلت و ولایت‌الله است گفت: در جشن های غدیر حتما مسائل انتخابات برای مردم تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی_ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، امروز(چهارشنبه، ۲۳ خرداد) در نشست با اعضای ستاد عید امامت و ولایت استان با بیان اینکه طبق عقیده اسلام و آیات قرآن همه انبیا(ع) الهی، ولایت امام علی(ع) را از روز ازل پذیرفته‌اند گفت: عید غدیر، عیدالله‌ الاکبر و از همه‌ اعیاد بالاتر است.

وی با تاکید بر اینکه تکلیف امت اسلامی در زمینه‌ هدایت و حکومت، در حادثه‌ غدیر معیّن شده است افزود: غدیر متعلق به همه‌ مسلمان‌ها و به معنای حاکمیت عدل، حاکمیت فضیلت و ولایت‌الله است.

آیت الله فلاحتی، یکی از اهداف حج را ولایت پذیری دانست و خاطر نشان کرد: «حج» از اموری است که پیوند بسیار عمیق و مستحکم با «امامت و ولایت» دارد.  

وی بر ضرورت نقش آفرینی رسانه ها در موضوع غدیر تاکید کرد و ادامه داد: رسانه ها می توانند مبلغ دین بوده و جوانان را با ابعاد ناشناخته غدیر و تشیع آشنا کنند.

 آیت الله فلاحتی در ادامه به نزدیک شدن زمان انتخابات ریاست جمهوری در کشور اشاره و خاطر نشان کرد: در جشن های غدیر حتما مسائل انتخابات برای مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه با حضور حداکثری مردم ایران در انتخابات، آمریکا و ایادی جهان‌خوار و خون‌خوارش مفتضح تر و رسواتر خواهند شد، تصریح کرد: رسانه های دشمن از هم اکنون مشغول سیاه نمایی و ایجاد ناامیدی در مردم هستند.  

 آیت الله فلاحتی انتخابات را عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردمی دانست و گفت: انتخابات فرصتی است تا همه اقشار و سلایق بتوانند نسبت به آینده کشور خود به میدان امده و تصمیم‌گیری کنند.

وی «انتخابات» را عید غدیر انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: تلاش همگانی برای برگزاری هر چه پرشورتر این رویداد مهم، توجه به قانون، رعایت اخلاق انتخاباتی، اتخاذ رویکرد امیدآفرین و پرهیز از سیاه‌نمایی در آستانه برگزاری انتخابات باید مورد توجه همه کسانی باشد که در این عرصه فعالیت می‌کنند.

آیت الله فلاحتی در ادامه همچنین اظهار کرد: امروز تبیین مقام معظم هبری در جهان تاثیر خود را گذاشته و باعث بیداری قلوب بسیاری از جوانان و دانشگاهیان و اساتید آنها در جهان شده است و حرکت آزادی خواهی جوانان غربی و آمریکایی در دفاع از فلسطین اشغالی  نمونه آن است.

کد خبر 1767864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha