پویش نذر قربانی در طبس اجرا می شود

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام طبس گفت: در آستانه فرارسیدن عید سعید قربان پویش نذر قربانی در این شهرستان اجرا می شود.

مهدی قاسم زاده-مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام طبس-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: عید سعید قربان فرصتی برای دست‌گیری نیازمندان است که هر ساد مردم نذورات خود را در این جهت اهدا می کنند.

وی به اجرای پویش نذر قربانی اشاره کرد و افزود: در آستانه فرارسیدن عید سعید قربان به همت آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام طبس، پویش نذر قربانی اجرا می شود.

قاسم زاده در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای این پویش به دنبال این هستیم تا نذورات مردم و خیرین را در قالب بسته های گوشت قربانی بین نیازمندان توزیع کنیم.

مدیر آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام طبس در خصوص نحوه مشارکت در پویش نذر قربانی گفت: مردم و خیرین عزیز جهت مشارکت در این پویش می توانند نذورات خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۸۸۰۰۶۱۹۰۹۶ واریز کنند.

وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم شاهد مشارکت بالای مردم و خیرین در اجرای این پویش باشیم و اجرای این پویش تا عید سعید قربان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1767882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha