ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی جهت افزایش سرعت انجام کار

وحیدی گفت: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی را موجب کاهش چشمگیر هزینه‌های پروژه‌ها و افزایش سرعت انجام کار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، احمد وحیدی امروز پنجشنبه ۲۴ خردادماه در مراسم بهره‌برداری از پروژه مخزن روستای «بید زرد» شیراز ضمن گرامیداشت یاد شهید جمهور و شهدای خدمت گفت: شهید آیت‌الله رئیسی از عمرشان با برکت استفاده کردند و در تمام پروژه‌ها نقش داشتند.

وزیر کشور با بیان اینکه مسئله آب یک مسئله جدی است، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی به‌ محض تصدی مسئولیت با مشکل بزرگ عمومی در کشور به نام تنش آبی مواجه شدند که طی مدت ۳ سال بر بخش عمده‌ای از آن‌ها فائق آمدند. بسیاری از سدها آبگیری و مشکل بسیاری از روستاها و شهرها رفع شد.

وی تأکید کرد: کار مهمی در حوزه آب و فاضلاب انجام شد که باید از وزارت نیرو، ادارات آب و فاضلاب استان‌های مختلف تشکر کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: اقدامات شبیه این که مردم ما را ازمهم‌ترین نیاز خودشان یعنی آب مستغنی می‌کند، جزو خدمات بزرگ و ماندگار و قابل‌ تقدیر است. 

وحیدی ادامه داد: ویژگی مهمی که در این پروژه ذکر شد، استفاده از گروه جهادی برای انجام کار است. گروه جهادی یعنی اینکه برای انجام کار، هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و این گروه جهادی هم از کارکنان اداره آبفا شکل‌گرفته است که بسیار ارزشمند است و نتیجه آن کاهش چشمگیر هزینه‌های پروژه و افزایش سرعت انجام کار است. این نقطه بسیار مهم در پروژه‌های عمرانی ماست که گاهی به‌خاطر فقدان همین نوع نگاه، طولانی می‌شود.

وزیر کشور با بیان اینکه طبیعتاً اقدامات انجام نشده نیز باید همواره مدنظر باشد که هست، گفت: کارهای خوب سر جای خود، ولی باید به کارهایی که انجام نشده بپردازیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: برای هر یک هزار روستای مشکل‌دار فارس در مسئله آب، با کمک خود مردم و نیروهای جهادی، کارهای اساسی در آینده نزدیک انجام شود.

کد خبر 1767885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha