خدمات درمانی ارائه شده به جامعه کارگری باید در خور شأن این قشر زحمتکش باشد

دکتر جمالیان با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات پزشکان و پرستاران، باید جزء اولویت باشد،گفت: خدمات درمانی ارائه شده به جامعه کارگری باید در خور شأن این قشر زحمتکش باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، با توجه به اهمیت مطالبات پزشکان، پرستاران و کارکنان حوزه سلامت کشور بالاخص استان مرکزی در بخش دولتی و خصوصی، گفت: از مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور خواسته شد تا پرداخت مطالبات مراکز درمانی در استان را تسریع بخشند که مقرر گردید این مهم در ماه جاری صورت پذیرد.



وی با بیان اینکه از دانشگاه علوم پزشکی اراک هم انتظار می رود که پس از دریافت مطالبات خود از این سازمان، پرداخت مطالبات پزشکان، پرستاران و سایر کادر حوزه سلامت را اولویت اصلی خود قرار دهد، افزود: دانشگاه نسبت به پرداخت مطالبات پرسنلی جدی و در کمترین زمان ممکن اقدام نماید.



دکتر جمالیان گفت: پزشکان، پرستاران و کارکنان حوزه سلامت از  نجیب ترین افراد جامعه هستند که با توجه به تاخیر در پرداخت مطالبات که از حقوق قانونی آنها می باشد، ولی باز هم به خدمت رسانی خود ادامه می‌دهند که این احساس مسئولیت، وظیفه مسؤلین را سنگین تر می کند.



وی با توجه به اینکه استان مرکزی یکی از قطب های صنعتی کشور است و به تبع آن یکی از کارگری ترین استان ها می باشیم، خاطر نشان کرد: فراهم کردن شرایط ارائه خدمات درمانی مناسب و در خور شأن برای جامعه کارگری استان یکی از اصلی ترین وظایف می باشد که باید مورد توجه مسئولان استان و کشور قرار گیرد.



نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در همین راستا و به منظور فراهم نمودن شرایط ارئه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مردم استان خصوصا کارگران شریف و زحمتکش، صدور مجوز و اعتبار مورد نیاز جهت بازسازی پلی کلینیک ابن سینا اراک، صدور مجوز جهت افزایش شیفت درمانگاه قدس به دو شیفت، صدور مجوز و اعتبار به منظور ساخت درمانگاه شماره چهار، تسریع در تامین و نصب یک دستگاه سی تی اسکن و توسعه استاندارد سازی بخش های بستری بیمارستان امام خمینی(ره) اراک از مهمترین مواردی که بود که در نشست با مدیر عامل تامین اجتماعی کشور تاکید شد که جزء اولویت‌های اصلی این سازمان قرار گیرد.

کد خبر 1767926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha