حضور حداکثری در انتخابات افزایش اقتدار ملی را به همراه دارد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اساره به اینکه پایه اصلی قدرت جمهوری اسلامی بر حضور مردم نهاده شده‌است، گفت: حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه موجب تولید اقتدار ملی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در خطبه های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد اظهارداشت: پایه اصلی قدرت جمهوری اسلامی بر حضور مردم نهاده شده و اقتدار آن به واسطه مشارکت ملت است.


نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه از ابتدای تشکیل نظام مشارکت حداکثری و تلاش برای انتخاب فرد اصلح ۲ راهبرد اصلی و مهم جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات بوده است، افزود: حضور حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه تولید اقتدار ملی می کند.


 وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری ایجاد وحدت و همبستگی کرده و سبب اتحاد ملی است، ادامه داد: گفتمان انقلاب اسلامی که دفاع از مظلوم و دشمنی با ظالم است بر دل‌ها و افکار حاکم می‌شود.


حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه به افزایش سرسام آور اجاره‌بها از سوی برخی مالکان اشاره و عنوان کرد: صاحب‌خانه‌ها باید در گرفتن اجاره از مستاجران انصاف را رعایت کنند چراکه افزایش چندبرابری اجاره به دور از عدل و انصاف است.


وی به سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اشاره کرد و گفت: امام باقر(ع) با جهاد علمی و فرهنگی نخبگانی را تربیت و اسلام ناب را معرفی کردند.


امام جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: عید قربان گردهمایی و کنگره عظیم حج است که حاجیان با ذبح قربانی بین دلبستگی های معنوی و امور مادی فاصله ایجاد می کنند و جا دارد هرکس به اندازه توان خود در این روز با دادن قربانی و توزیع بین مردم همبستگی و محبت ایجاد کند.

کد خبر 1768027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha