انتخاب اصلح مثل مشارکت در انتخابات حائز اهمیت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: انتخاب اصلح مثل مشارکت حداکثری در انتخابات حائز اهمیت بوده تا فرد توانمند و متعهد برای مدیریت کشور انتخاب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله « سید یوسف طباطبایی نژاد» در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان به موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری اشاره کرد و اظهارداشت: شورای نگهبان با معرفی ۶ گزینه دارای صلاحیت که از گرایش های سیاسی متنوعی هستند وظیفه خود را انجام داده و مردم باید نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تاکید بر اهمیت حضور حداکثری و انتخاب اصلح، افزود: انتخاب اصلح مثل مشارکت حداکثری در انتخابات حائز اهمیت بوده تا فرد توانمند و متعهد برای مدیریت کشور انتخاب شود.

وی ادامه داد: مردم با بررسی سوابق و برنامه های نامزدهای انتخاباتی، فرد اصلح را انتخاب کنند تا اداره کشور را با کابینه قوی در دست بگیرد.

آیت الله طباطبایی نژاد کارایی و کارنامه درخشان نامزدها را مهم خواند و اذعان داشت: ملت ایران با بررسی وضعیت کاندیدها به آنان رای خواهند داد.

وی بر ضرورت حفظ اخلاق در انتخابات تاکید کرد و یادآورشد: نباید در فضای انتخاباتی بد اخلاقی رقم بخورد بلکه با حفظ حرمت ها تبلیغات انجام و معرفی برنامه ها صورت بگیرد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به ویژگی ستارالعیوبی پروردگار گفت: انسان ها در زندگی خود باید عیب پوشانی کنند و عیوب دیگران را برای بهره برداری خود فاش نسازند.

وی به سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) نیز اشاره کرد و گفت: اطاعت از پروردگار منجر به نزدیکی و محبوبیت می شود و هر چقدر در کسب تقوا و انجام عمل صالح تلاش کنیم به این جایگاه مهم خواهیم رسید.

کد خبر 1768028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha