کسی که به دنبال تخریب و نزاع باشد رهرو دشمن است

آیت الله شعبانی زیر سوال بردن اعتبار نظام، سیاه‌نمایی، از بین بردن امید به اصلاح جامعه و تحت تاثیر قرار دادن انتخاب شایسته و اصلح از اهداف دشمن در ایجاد نزاع در عرصه انتخابات برشمرد و گفت: کسی که به دنبال تخریب و نزاع باشد در راستای اهداف دشمن حرکت کرده است.

 به گزارش خبرنگار شبستان، آیت الله حبیب الله شعبانی ،امروز در خطبه‌های عبادی ، سیاسی نماز جمعه همدان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی و تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) گفت: هم کاندیداها و هم طرفداران آنها را در ایام پیش رو به رعایت تقوا دعوت می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان افزود: در مردم سالاری دینی فضای انتخابات باید به سبک اسلامی و به دور از منازعات سیاسی باشد و فضای سیاسی در دنیا بر اساس قدرت طلبی است اما در نظام اسلامی قدرت و حکومت موضوعیت ندارد.

وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی، قدرت و حکومت ابزاری برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی در جامعه است افزود: باید مراقب بود شمن به دنبال آن است که فضای انتخابات را به سمت نزاع و درگیری سوق دهد.

شعبانی زیر سوال بردن اعتبار نظام، سیاه‌نمایی، از بین بردن امید به اصلاح جامعه و تحت تاثیر قرار دادن انتخاب شایسته و اصلح از اهداف دشمن در ایجاد نزاع در عرصه انتخابات برشمرد و تصریح کرد: کسی که به دنبال تخریب و نزاع باشد در راستای اهداف دشمن حرکت کرده است.

 وی با تاکید بر اینکه باید شناخت درستی از افراد اصلح داشت  گفت: کسی که برای رسیدن به قدرت دیگران را تخریب می‌کند، در آینده به مردم نیز خیانت خواهد کرد.

خطیب جمعه همدان یادآور شد: اصلح کسی است که ادامه دهنده مسیر خدمت و گفتمان تولید ثروت و قدرت برای کشور باشد و رئیس جمهور آینده باید در راستای تثبیت جایگاه کشور در منطقه و جهان پس از عملیات وعده صادق حرکت کند و فهم دقیقی از اتفاقات بین‌المللی داشته باشد.

وی افزود: رئیس جمهور اصلح باید توان اجرایی بیشتری برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم داشته باشد .

کد خبر 1768035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha