کمیته امداد کرمان آماده دریافت نذورات قربانی برای بیماران خاص و صعب‌العلاج است

مردم می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها، ادارات کمیته امداد و مراکزنیکوکاری وابسته تحویل دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ کمیته امداد استان همچون سال‌های گذشته نذورات مردمی را در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و در آستانه عید سعید قربان در اختیار محرومان و نیازمندان قرار می‌دهد.
اولویت توزیع این نذورات با بیماران خاص و صعب العلاج است و مردم می‌توانند گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها، ادارات کمیته امداد و مراکزنیکوکاری وابسته تحویل دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع شود.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کدهای دستوری #۱*۸۸۷۷* و #۰۳۴*۸۸۷۷* شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۶۱ و شماره حساب ۰۱۱۲۶۷۴۰۱۴۰۰۷ با شناسه پرداخت ۸۸۰۳۱۹۰۲۵ و یا از طریق سایت emdad.ir  کمک های نقدی خود را با آسان‌ترین روش به دست نیازمندان واقعی برسانند.
با توجه به اهمیت رعایت موارد بهداشتی و به منظور استفاده از ظرفیت کشتارگاه های استان، پایگاه‌هایی در محل کشتارگاه های سراسر استان دایر می شود و گوشت های قربانی جمع آوری شده در محل سردخانه کشتارگاه ها نگهداری و در اولین فرصت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
راه اندازی پایگاه های جذب حامی برای ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در محل های برگزاری دعای عرفه در سراسر استان از دیگر اقدامات کمیته امداد استان است و مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان می توانند از طریق سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان را بر عهده بگیرند.

کد خبر 1768111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha